فرماندار شهرستان شهریار در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

طرح فرمانداری ویژه در شهریار در دستور کار دولت قرار دارد/ افتتاح بزرگترین پالایشگاه شیر در شهریاربمناسبت هفته دولت / بیش از ۲۸۰۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شهریار

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۰۴۷۸۴۴
طرح فرمانداری ویژه در شهریار در دستور کار دولت قرار دارد/ افتتاح بزرگترین پالایشگاه شیر در شهریاربمناسبت هفته دولت / بیش از ۲۸۰۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شهریار
نورالله طاهری نشست خبری امروز خود گفت، بمناسب فرا رسیدن هفته دولت پروژه های مختلفی با اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان شهریار به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، نورالله طاهری در نشست خبری امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت، شهرستان شهریار با بیش از هشتصد هزار نفر جمعیت  که دومین شهرستان پرجمعیت استان تهران و دوازدهمین شهرستان پرجمعیت کشور میباشد و به دلیل قرار گرفتن در حاشیه تهران باعث جاری شدن سیل جمعیت بدون  مطالعات قبلی  و در نظر گرفتن  مسائلی مانند آمایش سرزمینی ، آب و نیازهای  انسانی  و رفاهی مشکلات فراوانی را برای ساکنین به وجود آورده است.

وی افزود، در استان تهران دو شهرستان با جمعیت کمتر از شهریار به عنوان فرمانداری ویژه شدند  و این خود نمونه مظلومیت این شهرستان است که البته جا دارد اینجا عرض کنم که طرح فرمانداری ویژه شهرستان شهریار در دستور کار دولت قرار دارد.

فرماندار شهرستان شهریار در این نشست که بمناسب فرا رسیدن هفته دولت برگزار شده بود گفت، ۱۰۷ پروژه در حوزه های آموزشی، عمرانی، فرهنگی و ... با اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان شهریار به بهره برداری خواهد رسید. که یکی از پروژه های شاخص پالایشگاه شیر است در این هفته افتتاح خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار، در خصوص آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان گفت: با رشد معضلات اجتماعی در سطح ملی به صورت عادی در محدوده  شهرستانی همچون شهرستان شهریار نیز  با رشد آسیب های اجتماعی مواجه می شویم . اما با روند رو به افزایش حاشیه نشینی  که سرعت آن در سطح شهرستان شهریار  بالاتر از سطح ملی  می باشد، اقدامات بر اساس دستورالعمل ها انجام شده است.

  نورالله طاهری  در ادامه به شناسایی بیش از 2800 مورد ساخت و ساز غیر مجاز اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان شهریار نزدیک به  2800 مورد تخریب این قبیل ساخت و سازها که موازین قانونی و شهرسازی در آنها رعایت نشده و با حکم قضایی دستور تخریب صادر شده است، شهرستان را در جایگاه نخست ساماندهی و مقابله ساخت و ساز غیر مجاز در استان تهران قرار داده است.

وی در خصوص پیشرفت پروژه های بهداشت و درمان در شهرستان شهریار گفت: دراین زمینه گام های مهمی از جمله مراحل نهایی ساخت بیمارستان برداشته شده است و لی پاسخگویی به مشکلات بهداشتی و درمانی  شهرستان نیازمند نگاه  جدی تری است . ازجمله مواردی که به نظر میرسد در دراز مدت میتواند به کاهش معضلات بهداشتی و درمان  کمک کند ، تشکیل یک دانشگاه علوم پزشکی مستقل در  محدوده شهرستان  شهریار و شهرستان های مجاور است .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز