فرماندار شهرستان پردیس :

انجام توافقات راه اندازی بیمارستان الغدیر و مترو پردیس/ آمار بیکاری در شهرستان پردیس تنها ۲ درصد است/ شرکت عمران پردیس خود یک کارخانه عظیم مدیریت شهری است

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۷:۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۰۴۸۴۰۷
انجام توافقات راه اندازی بیمارستان الغدیر و مترو پردیس/ آمار بیکاری در شهرستان پردیس تنها ۲ درصد است/ شرکت عمران پردیس خود یک کارخانه عظیم مدیریت شهری است
رضایی از انجام توافقات و رفع موانع راه اندازی بیمارستان الغدیر و مترو پردیس و انجام خط انتقال آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان پردیس در آغاز هفته دولت ضمن تسلیت ایام محرم و شور حسینی گفت: از خدا می خواهیم که از پیروان راستین آن امام بزرگوار باشیم و به لحاظ کیفی بتوانیم به فلسفه و پیام بزرگ عاشورا با تفکر و تامل بپردازیم.

وی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت افزود: به لطف خدا و با توفیق روز افزون امیدواریم از خدمت گذاران صدیق نظام باشیم و با همه ی فشارها و شیطنت ها و تحریم های ظالمانه ای که به ملت ما تحمیل شده شاهدیم فعالیت های دولت بطور جدی در حال انجام است و  در شهرستان پردیس نیز با وجود نوپا بودن و جدید بودن این منطقه در حوزه های مختلف اقدامات خوب و موثری انجام شده است.

فرماندار شهرستان پردیس  یادآور شد: در حوزه‌های مختلف اقدامات خوبی در شهرستان پردیس انجام شده و ۱۰ پروژه اقتصادی با اعتبار ۷۳۷ میلیارد تومان در بخش تولید و صنعت آغاز به کار کرده‌اند و امروز سه پروژه شاخص شهرستان با حضور استاندار افتتاح شد.

وی به سه پروژه مهم مصنوعات چوبی و صنعتی، افتتاح کارخانه کش بافت و الکل سازی اشاره کرد و افزود: برخی افتتاح ها به بعد از هفته دولت موکول شد تا در کنار تصفیه خانه پردیس و با حضور مسو‌‌ٔولان کشوری افتتاح شوند.

وی افزود : ۳۰ پروژه عمرانی شهرستان  با ۸۸ میلیارد تومان اعتبار توسط تمامی دستگاه‌ها در حوزه برق، مخابرات، بسته بندی گوشت و سبزیجات، پروژه‌های آب‌رسانی، ورزشی و... آماده افتتاح است.

رضایی به  پروژه‌های قابل افتتاح شرکت عمران پردیس که شامل ۱۳ هزار رو ۴۴۷ واحد مسکن مهر است که پروژه‌های افتتاح شده به بیش از ۶۹ هزار واحد خواهد رسید و ۲۰ هزار واحد باقی مانده نیز تا پایان سال و یا اوایل سال آتی به پایان می‌رسد و احداث مسکن مهر، مخزن آب، خط انتقال فاضلاب، بوستان‌ها، سالن والیبال، فضای سبز، درمانگاه، اورژانس و... نیز با هزینه ای بالغ بر ۱۶ هزار و ۹ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه گفت: بیمارستان الغدیر پردیس با توافقات صورت گرفته به زودی راه اندازی خواهد شد و قرارداد مترو تهران به پردیس نیز به امضا رسیده و پیمانکار آمادگی کامل دارد تا به محض مصوب شدن این پروژه در هیات دولت ساخت مترو را آغاز کند.

 فرماندار پردیس با اشاره به رفع مشکل محیط زیست برای احداث آرامستان و ساخت تصفیه خانه فاضلاب پردیس بیان داشت: ساماندهی لکه های صنعتی پردیس که مصوبه هیات دولت را اخذ کرده هرچه زودتر به نتیجه نهایی می رسد و جلسات مقدماتی و تعیین هیات امنا در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این شهرستان پتانسیل خوبی برای اشتغال دارد، گفت: اشتغال در پردیس به بیش از ۹۲ درصد رسیده است و جوان بیکار نداریم اما برخی از جوان ها به دنبال شغل های دولتی و پشت میز نشینی هستند که متاسفانه نمی‌توان برای این دست افراد کاری انجام داد اما هر کسی با توجه به فعالیت خود در بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی مفید واقع خواهد شد.

 

555

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز