عباسی تاکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه پایدار کشاورزی پیشوا

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۰۷:۴۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۹۱۷۶
لزوم بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه پایدار کشاورزی پیشوا
عباسی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه پایدار کشاورزی پیشوا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ به مناسبت هفته دولت حامد زارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه معاونین با حسین عباسی فرماندار پیشوا دیدار و ضمن پاسداشت خدمات صورت گرفته، از نماینده عالی دولت در شهرستان قدردانی کردند.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است تا اقدامات و دستاوردهای قوه اجرایی کشور تبیین و تشریح شود.

وی گفت: طی سال‌های اخیر به دلیل بروز تحریم‌های ظالمانه، کشور با دشواری‌هایی مواجه شد اما مدیران با تلاش شبانه‌روزی و بهره‌گیری از توان داخلی توانستند تا حد زیادی اثرات منفی فشارهای خارجی را کاهش داده و در جهت پیشرفت و تعالی بخش‌های مختلف گام بردارند.

عباسی افزود: در دولت دوازدهم علیرغم کمبود بودجه و اعتبارات، پروژه‌های عمرانی تعطیل نشد و با بهره‌گیری از هنر مدیریتی، اقدامات درخور توجهی در سطح شهرستان صورت داده شد.

وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک پتانسیل عظیم برای منطقه است و می‌تواند با پشتوانه علمی و تخصصی در پیشبرد فعالیت‌ها اثرگذار باشد.

فرماندار پیشوا تاکید کرد: همکاری‌ دانشگاه آزاد با مجموعه جهاد کشاورزی باید تقویت و ظرفیت پژوهشی و تحقیقاتی این مرکز علمی در جهت ارتقای بهره‌وری و توسعه پایدار بخش کشاورزی بهره گرفته شود.

وی تصریح کرد: توافقات اولیه برای تعیین تکلیف بیمارستان شکل گرفته که لازم است هر چه سریع‌تر این پروژه سرانجام بگیرد و به مطالبه مردم شهرستان پاسخ داده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز