هر هفته برگزار می شود؛

سه شنبه های مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۴۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۲۲۰۹
سه شنبه های مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران
برنامه دیدار مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران سه شنبه های به صورت هفتگی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ امروز سیدابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران طبق برنامه هرهفته خود در ادارات کمیته امداد سطح استان دیدار مردمی دارد و امروز سه شنبه 11 شهریور ماه ،در اداره صباشهر،شاهدشهر و فردوسیه با متقاضیان دیدار ،گفت و گو  و برای رفع مشکلات متقاضیان دستورات لازم را صادر خواهد کرد.

در جهت طرح تکریم ارباب رجوع و با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی دیدارها به صورت چهره به چهره در ادارات مناطق و شهرستان ها  انجام می گیرد .

وی امروز در صبا شهر، پس از ملاقات مردمی ، با امام جمعه ، شهردار و مسئولان مراکز نیکوکاری  این شهر دیدار و گفت و گو می کند.

شایسته ذکر است: ادارات و دفاتر کمیته امداد در هر شهر و شهرستان پذیرای نیازمندان برای رفع مشکلات آن ها هستند اما با توجه به اجتماع مردم در دفتر ستادی و احتمال شیوع بیماری کوید19 به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و تأمین فاصه گذاری اجتماعی و همچنین جلوگیری از ترددهای بین شهری متقاضیان، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با حضور در ادارات تابعه ضمن ملاقات چهره به چهره مشکلات متقاضیان را بررسی و دستورات لازم برای رسیدگی به مشکلات آنها را صادر می کند.

index

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز