شهردار پیشوا:

ساختمان اداری شهرداری تا پایان سال به بهره برداری می رسد

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۴:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۱۸۸۶
ساختمان اداری شهرداری تا پایان سال به بهره برداری می رسد
شهردار پیشوا از بهره برداری ساختمان اداری شهرداری تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ غلامرضا حبیبی شهردار پیشوا در بازدید از عملیات احداث ساختمان مرکزی شهرداری، اظهار داشت: مجموعه شهرداری با توجه به حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر ، پروژه های مختلفی به منظور رفاه شهروندان در دست اقدام دارد که مهمترین آن تکمیل ساختمان مرکزی شهرداری است.

حبیبی افزود: در حال حاضر با توجه به مشکلات اقتصادی و نوسانات قیمت پروژه تکمیل ساختمان توقف نداشته و تا کنون با تکمیل طبقه همکف و طبقه اول و شروع عملیات نازک کاری و نصب تاسیسات با رعایت اصول فنی و استاندارد در طبقه دوم و پیشرفت پنجاه درصدی نمای ساختمان، می توان گفت که پیشرفت این پروژه از مرز هفتاد درصد عبور کرده است.

شهردار پیشوا گفت: از آنجایی که ساختمان فعلی شهرداری متناسب با ظرفیت خدمات اداری نمی باشد، مشکلاتی برای شهروندان و مراجعه کنندگان بوجود آورده و در راستای تکریم ارباب رجوع و ارتقای خدمات اداری به شهروندان، تمام عزم مجموعه مدیریت شهری تکمیل پروژه فوق است.

غلامرضا حبیبی منتخب اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا، تصریح کرد: با توجه به به حساسیت این موضوع تغییراتی در ردیف بودجه های عمرانی شهرداری صورت گرفت تا بتوانیم این پروژه را تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز