راه اندازی خط تولید ماسک در واحد شهر قدس

۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۶۳۷۰۴
راه اندازی خط تولید ماسک در واحد شهر قدس
خط تولید ماسک پایگاه بسیج مقاومت دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با همت واحدملارد راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس خط تولید ماسک به همت  بسیج دانشجویی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحدشهرقدس و ملارد توسط حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس، سرگرد حبیبی فرمانده سپاه شهرستان قدس، دکتر عبدالله قاسمی پیر بلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس ،دکتر گنجی ارجنگی قائم مقام معاونت بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی ،اعضای شورای اسلامی شهر قدس  وجمعی از مسئولان دانشگاه  در محل پایگاه بسیج دانشجویی  واقع در دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی گشایش یافت.

سرپرست واحد شهر قدس اظهار کرد: با پیگیری های که با استان  تهران انجام دادیم موفق شدیم هزینه اردوی زیارتی راهیان نور را به ایجاد خط تولید ماسک اختصاص دهیم وبه حمدالهی این امرمحقق شد.

عبدالله قاسمی پیر بلوطی  و اعضای حاضر در این مراسم درباره فعالیت‌ها و نحوه اجرای برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی، نظر و پیشنهاد‌ خود را بیان کردند و بر به‌کارگیری همه عوامل مؤثر بر فرهنگ فعالیت‌های جهادی وکمک های مومنانه و استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای تامین حداکثری  نیازمندی های واحد از قبیل ماسک ودستکس ولوازم ضدعفونی کننده و تعامل هرچه بیشتر با دانشجویان وتامین نیازهای منطقه تأکید کردند.

سرپرست  دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی این واحد دانشگاهی ارائه کرد.

حاضران  در این مراسم از محل کانون‌های دانشجویی و پایگاههای  بسیج  دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس  بازدید کرده و با حضور در مقبرالشهدا با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گرانقدر، ادای احترام کردند.

در این مراسم حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس وفرمانده سپاه شهرستان قدس از تلاش های فرهنگی در راستای بیانیه گام دوم که بر پایه خودسازی،جامعه پردازی وتمدن سازی است از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز