عبدالله قاسمی پیر بلوطی :

اهانت به قرآن و رسول خدا (ص) ترس واسلام هراسی از ملت های مسلمان است

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۶۳۸۳۴
اهانت به قرآن و رسول خدا (ص) ترس واسلام هراسی از ملت های مسلمان است
جمعی از کارکنان، استادان ودانشجویان تشکلهای دانشجویی وبسیجیان عزادار حسینی روز گذشته با حضور درجوار مزار شهدای گمنام واحد شهر قدس اعتراض خود را نسبت به اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و رسول مکرم اسلام (ص)را ابراز کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در گردهمایی وتجمع محکومیت تصاویر موهن کاریکاتور اهانت به رسول الله(ص) که با حضور جوانان انقلابی واستادان وکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در کنار مزار شهدای گمنام روز گذشته برگزار شد ،دکتر عبدالله قاسمی پیر بلوطی  با اشاره به اقدام مجدد نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام (ص) گفت: چرا بعد از ۱۴۰۰ سال دوباره باید به رسول خدا (ص) اهانت کنند؟ نشریه فرانسوی شارلی ابدو ۵ سال پیش به پیامبر اکرم اهانت کرد، و امروز دوباره همان تصاویر مستهجن را چاپ و نشر می کند رئیس جمهور فرانسه هم می‌گوید ما حرکت این نشریه را محکوم نمی‌کنیم. این یک ترس واسلام هراسی از برنامه جهانی مسلمانان و ملت های مسلمان است.

عبدالله قاسمی پیر بلوطی گفت: امروز آمریکا و اسراییل و داعش! با خواندن آیات قرآن آدم می‌کشند و جنایت می‌کنند و ناموس مسلمین را به تاراج می‌گذارند و ریشه دین را می‌خشکانند؛ باز می بینند مردم از قرآن جدا نمی شوند. با تصاویر موهن به پیامبر اعظم اهانت می کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: اهانت بسیار بزرگ نشریه چپ گرای فرانسوی همچون دولتمردان فرانسوی که متاسفانه تاریخ نشان داده که فرانسوی ها پشت همه کشور های مسلمان را خالی کرده وبا رفتار وسیاست های دوگانه که با فلسطین انجام دادند نشان می دهد که این رفتار غرض ورزی با مسلمانان است وبا توجه به اقبالی که دین اسلام در کشورهای غربی وخصوصاً در امریکای لاتین پیدا کرده با اهانت به پیامبر اعظم در اصل با این اهانت دشمنی خودشان را با ملتهای مسلمان نشان می دهند.  

قاسمی پیربلوطی تصریح کرد: از سویی دیگر نسل ما شاهد حضور اسرائیل در منطقه توسط چراغ سبزی که دولت بی کفایت امارات نشان داده  است هستیم که متاسفانه این عمل زشت دولتمردان امارات هم توهین به مسلمانان جهان است وهم خیانت به مردم مظلوم فلسطین و کشورهای عربی امید است به حق سید وسالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)که در 14 قرن پیش قیام بزرگی علیه ظلم وستم در دادخواهی و آزادگی مسلمانان به راه انداختند امروز نیز مسلمانان جهان با محوریت جبهه مقاومت گامهایی در راستای آن قیام بزرگ برداشته و پرچم آزادگی و استکبار ستیزی را به دست با کفایت حضرت ولی عصر(عج) تقدیم دارد امروز ما دانشگاهیان ،استادان، کارمندان ودانشجویان با هر نوع تفکری گرد هم آمدیم تا با سر دادن ندای آزادی سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)نفرت وانزجار خود را نسبت به رفتار خارج از انسانیت و بشریت نسبت به هتاکی نشریه فرانسوی و افسار گسیخته دولت امارات اعلام می داریم.

در پایان این جلسه استادان ودانشجویان با دل نوشته ای خود تجدید بیعتی دوباره با اسلام ، وارادت قلبی خود را با دل نوشته ها به حضرت محمد(ص) وخاندان مطهر ایشان  ابراز کردند. این تجمع با قرائت فاتحه وصلوات به روح پاک شهدای گمنام به پایان رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز