شهردار قدس تاکید کرد:

لزوم اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و سازمان ها/ عدم رعایت دستورالعمل های ابلاغی توسط کارکنان تخلف اداری است

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۰۱۱۵
لزوم اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و سازمان ها/ عدم رعایت دستورالعمل های ابلاغی توسط کارکنان تخلف اداری است
شهردار قدس با تاکید بر اجرای صحیح و دقیق پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، گفت: عدم رعایت ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی توسط کارکنان تخلف اداری محسوب شده و در صورت احراز تخلف، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس مسعود مختاری با اشاره به تاکید استاندار تهران بر اهمیت رعایت و اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در ادارات و سازمان ها  گفت: با توجه به شرایط بحرانی روزهای اخیر و گسترش شیوع کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی لازم الاجراست.

وی در تشریح پروتکل بهداشتی ابلاغ شده تصریح کرد: استفاده از ماسک در محیط کار برای کلیه کارکنان و ارباب رجوع الزامی بوده و از ارائه خدمات به مراجعان ادارات که از ماسک استفاده نمی کنند اکیداً خودداری شود.

شهردار قدس بر اجرای صحیح و دقیق پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: عدم رعایت ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی توسط کارکنان (از جمله ارائه خدمت به مراجعین فاقد ماسک) تخلف اداری محسوب شده و در صورت مشاهده به استناد ماده ۱۲ قانون رسیدگی به تخلفات اداری بدون ارجاع پرونده به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری مستقیماً برخورد خواهد شد.

مهندس مختاری بیان داشت: در صورت احراز تخلف،  در مرتبه اول اخطار کتبی، مرتبه دوم توبیخ کتبی با درج در پرونده پرسنلی، مرتبه سوم کسر یک سوم حقوق و فوق العاده شغل یا عناوین مشابه به مدت یک ماه برای کلیه کارکنان اعم از کارمندی و کارگری، مرتبه چهارم کسر یک سوم حقوق و فوق العاده ها حداکثر به مدت ۳ ماه و مرتبه پنجم انفصال موقت حداکثر تا ۳ ماه اعمال می گردد.

وی  خاطرنشان کرد: ارتکاب همزمان بیشتر از یک مورد از تخلفات یادشده در دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نظیر عدم استفاده از ماسک و یا عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی کارکنان و ارائه خدمات و تسهیلات به افراد مراجعه کننده بدون ماسک در هر مرتبه از مجازات های فوق موجب اعمال مجازات یک مرتبه بالاتر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز