دیدار دبیرکل انجمن "آتیه‌سازان کارمانیا" با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۱۴۰۰
دیدار دبیرکل انجمن آتیه‌سازان کارمانیا با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران
دبیرکل انجمن "آتیه‌سازان کارمانیا" استان تهران برای زنده نگه‌داشتن فرهنگ قدردانی ، از مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران به پاس زحماتی که از زمان جوانی تا بازنشستگی به مردم کشورش به ماندگار گذاشته، ادای احترام و تشکر ویژه‌ای بعمل آورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا استان تهران ؛ سعیدموسوی(سیرجانی) کارآفرین اجتماعی ، موسس و دبیرکل انجمن مردم نهاد جوانان "آتیه‌سازان کارمانیا" استان تهران با دکتر رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در روزهای پایانی عمر خدمتش در دولت جمهوری اسلامی ایران به سبب ارج نهادن به مقام جوان دیدار صمیمانه داشت. و با حضور دیگر دبیران و مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان گفت‌و‌گویی انجام گرفت.

دبیرکل انجمن "آتیه‌سازان کارمانیا" استان تهران برای زنده نگاه داشتن فرهنگ قدردانی ، از دکتر رضا گل‌محمدی به پاس زحماتی که از زمان جوانی تا بازنشستگی به مردم کشورش به ماندگار گذاشته ، ادای احترام و تشکر ویژه‌ای بعمل آورد. و با لوح تقدیر و کتاب ارزنده‌ای از فرهنگ مردم دیارکریمان و چند هدیه از کرمان از ایشان تجلیل کردند.

موسوی(سیرجانی) افزود : با اینکه هنوز دکتر گل‌محمدی دوسال فرصت باقیمانده تا بازنشستگی دارد ، حاضر شده است جایگاهش را به یک مدیر جوان ببخشد و این تصمیم ستودنی است و جای تحسین دارد، چون اقدام به رواج فرهنگِ جوانگرایی اکنون برای سازندگی و آبادانی کشورمان ضرورت مهم و کارآمدی است که اقتصادی قوی و اجتماعی زیبا بسازیم.

سعیدموسوی(سیرجانی) تصریح کرد :  جوانانی که می‌خواهند به آرزوهایشان برسند و در اوج کمال زندگی کنند ، این نکته مهم را به یاد داشته باشند که خیلی‌ از آنها راه‌های رسیدن به هدف و به اوج رسیدن را از فراموش کرده‌اند! باید برای متحول کردن خود کتاب‌های موفقیت بخوانند و همیشه آماده آموزش دیدن و یادگیری باشند.

گل‌محمدی در این دیدار دلسوزانه تجربه‌های دوران جوانی تا بازنشستگی خود را در اختیار دبیران اجرایی سازمانهای مردم نهاد جوانان قرار داد تا در زندگی برای ارتقاء یافتن استفاده کنند.

وی در پایان تاکید کرد: دراین روزهای کرونایی بیشتر مراقب یکدیگر باشید ، مهربان باشیم شاید فردایی نباشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز