صعود شش پله ای شهرداری قیامدشت؛

درجه شهرداری قیامدشت از "یک "به "هفت" ارتقاء یافت

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۴:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۵۵۶۳
درجه شهرداری قیامدشت از یک به هفت ارتقاء یافت
با موافقت وزارت کشور، درجه شهرداری قیامدشت از یک به هفت ارتقاء یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ " حسین ترکاشوند"، شهردار قیامدشت با اعلام این مطلب ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول، تقارن این ارتقاء ساختاری در حوزه مدیریت شهری را با ماه ربیع الاول به فال نیک گرفت و افزود: با ارتقای درجه شهرداری قیامدشت، فعالیت های عمرانی و خدماتی در شهر قیامدشت نیز افزایش خواهد یافت.

به گفته وی، ایجاد معاونت های سازمانی، ارتقاء امکانات و تجهیزات، افزایش کادر اداری و همچنین رتبه شغلی کارمندان شهرداری قیامدشت از جمله مزایای اجرای این رتبه بندی جدید است.

ترکاشوند ادامه داد: با وجود تلاش های بسیاری که در حوزه مدیریت شهری بویژه طرح های عمرانی که در سال گذشته  و همچنین امسال در شهر قیامدشت افتتاح و به بهره برداری رسید، وجود درجه یک برای شهرداری قیامدشت یک امتیاز منفی به شمار می رفت که با پیگیری های فراوان همکارانم در حوزه اداری و  تلاش تیم مدیریتی شهرداری قیامدشت و مساعدت استانداری تهران توانستیم رتبه هفت را برای شهرداری قیامدشت کسب نماییم که انشاالله در تلاش هستیم با جرای برنامه های مختلف دیگر، این رتبه را نیز ارتقاء دهیم.

شهردار قیامدشت گفت: ارتقای درجه شهرداری قیامدشت و ابلاغ آن از سوی وزیر محترم کشور پس از بررسی فراوان مدارک و  مستندات در کارگروه ساماندهی درجه بندی شهرداری های کشور صورت گرفته است.

گفتنی است شهرداری قیامدشت از توابع شهرستان ری طی مراسمی با حضور استاندار وقت تهران در ۱۳ آذرماه ۱۳۹۶ رسما افتتاح و آغاز بکار کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز