بابایی؛

تقویت رویکرد اجتماعی پلیس زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی است

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۶:۳۳
کد خبر: ۱۰۷۵۶۵۷
تقویت رویکرد اجتماعی پلیس زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی است
بخشدار کهریزک با اشاره به تعدد و گستردگی مأموریت‌ها و حجم بالای مراودات اجتماعی پلیس گفت: هوشیاری ناجا در برخورد با آسیب‌های اجتماعی، زمینه‌ساز کاهش هر چه بیشتر آسیب‌های اجتماعی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛امین بابایی امروز در مراسم تجلیل از ناجا که به‌ مناسبت هفته نیروی انتظامی و با حضور سرهنگ ایوب شرافتی جانشین پلیس راه ناجا، سرهنگ خادم رئیس پلیس راه تهران بزرگ و سرهنگ رشیدیان رئیس آزادراه تهران- قم برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه تامین نظم و امنیت اظهار داشت: هفته ناجا را به دلاورمردان عرصه حفظ و تأمین نظم و امنیت جامعه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی وظایف گوناگون و گسترده‌ای دارد که نشانگر اهمیت والای آن است و امروز ارتباط نیروی انتظامی با مردم بر اهمیت وظایف کارکنان ناجا افزوده است چرا که به‌ عنوان الگوی نظم و انضباط مطرح هستند و وظایف خود را در تمام ایام سال و هر ساعت از شبانه‌روز به‌خوبی انجام می‌دهند.

بخشدار کهریزک با بیان اینکه پیشگیری اجتماعی مقدم‌تر از پیشگیری انتظامی و قضائی است افزود: پلیس به دلیل تعدد و گستردگی مأموریت‌ها و حجم بالای مراودات اجتماعی باید در برخورد با آسیب‌های اجتماعی هوشیار بوده و مجهز به مهارت‌های حل مسئله باشد تا این امر زمینه‌ساز کاهش هر چه بیشتر آسیب‌های اجتماعی شود.

بابایی همچنین تصریح کرد: خوشبختانه طی سال های اخیر با گرایش بیشتر ناجا به سمت مسائل اجتماعی و امنیتی شاهد تغییرات شگرف و مثبتی بوده ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز