پیش از ظهر امروز انجام شد؛

ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در چهاردانگه

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۷۵۸۵۲
ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در چهاردانگه
ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در هجدهمین سفر خود به شهرستان های استان به منظور رسیدگی به مشکلات جامعه هدف تحت حمایت با متقاضیان در اداره کمیته امداد چهاردانگه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  سیدابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران، امروز ۲۹ مهرماه  در هجدهمین سفر خود به شهرستان های استان به منظور اجرای طرح تکریم ارباب رجوع با متقاضیان در اداره کمیته امداد چهاردانگه دیدار و پس از بررسی مشکلات  آنها دستورات لازم را صادر کرد.

وی بعد از ملاقات های مردمی در اداره کمیته امداد چهاردانگه به همراه معاون حمایت و سلامت خانواده ، مشاور خود در امور جوانان و رئیس اداره کمیته امداد در چهاردانگه با دو خانواده که به علت مشکلات اقتصادی و بدهی ناشی از شیوع ویروس کرونا مجبور به تخلیه منزل استیجاری خود شده و درتعمیرگاه مکانیکی محل کار خود زندگی می کنند دیدار و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی و دستورات لازم مبنی بر ارائه تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن را برای این خانواده ها صادر کرد.

پرپنچی در ادامه سفر خود به چهاردانگه با حجت الاسلام والمسلمین علی محمد گلوردی، امام جمعه و مصطفی حیدری، بخشدار چهاردانگه به صورت جداگانه دیدار و گفت و گو و از همکاری آنها با کمیته امداد چهاردانگه در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد تقدیر کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این دیدارها به بهره مندی از ظرفیت های دستگاه ها و سازمان های این شهر در جهت اجرای طرح هر کارمند یک فرزند معنوی تأکید کرد و گفت: امیدوارم با استفاده از ظرفیت های این شهرستان برای گره گشایی از مشکلات خانواده های نیازمند و توانمندسازی جامعه هدف تحت حمیات این نهاد استفاده شود.

گفتنی است: سفرهای مدیرکل کمیته امداد استان تهران با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از سفرهای بین شهری متقاضیان به مرکز استان برای دیدار با مدیران و مسئولان این نهاد، به صورت چهره به چهره در محل ادارات کمیته امداد انجام می شود.

 

photo_2020-10-20_15-52-15

photo_2020-10-20_15-52-17

photo_2020-10-20_15-44-57

photo_2020-10-20_15-45-01

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز