تعطیلی بازار روزهای سطح شهر پیشوا

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۰:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۱۲۵۷
تعطیلی بازار روزهای سطح شهر پیشوا
حبیبی شهردار پیشوا گفت: بنا به‌ تصمیم ستاد مبارزه با کرونای شهرستان پیشوا در فرمانداری، بازار روز های سطح شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ غلامرضا حبیبی شهردار پیشوا با فراگیری ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار کرد: به دلیل حجم تردد و تجمع در بازار روز های شهرک نقش جهان و فاز دو بلوار مهتدی این دو بازار به دلیل شرایط حاد فعلی شهر، تعطیل می باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه هشدارهای لازم از طریق رسانه های جمعی به مردم اعلام شده و استفاده از ماسک الزامی است، لیکن کنترل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در این چنین بازارها مقدور نیست و امکان انتقال ویروس در این شرایط بحرانی به شدت بالا می باشد.

شهردار پیشوا تصریح کرد: با توجه به فراگیری شیوع ویروس کرونا و تصمیم ستاد مبارزه با کرونای شهرستان پیشوا در فرمانداری این بازارها تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند.

وی تاکید کرد: به شهروندان توصیه می‌شود در مدت اعلام شده وضعیت قرمز شهرستان با ستاد مبارزه با کرونا همکاری نموده و با عدم مراجعه به بازار روزها، از هر گونه تردد غیر ضروری در سطح شهر خود داری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز