درجریان بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به شهرستان رباط کریم ؛

ساخت پروژه های عمرانی ورزشی در دستور کار قرار گرفت

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۰:۳۲:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۳۳۲۴
ساخت پروژه های عمرانی ورزشی در دستور کار قرار گرفت
در جریان حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در شهرستان رباط کریم ، ساخت پروژه های عمرانی ورزشی این شهرستان توسط فرمانداری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نصرالله پریچهره در سفر امروز خود به شهرستان رباط کریم ضمن حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان، در حاشیه مراسم مومنانه فرماندارشهرستان رباط کریم، پیرامون تعامل بیشتر و برنامه ریزی درجهت توسعه ورزش شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی ازمشارکت و حمایت فرمانداری، شهرداری ودهیاری ها در جهت تکمیل و ساخت پروژه های عمرانی ورزشی در این شهرستان تشکر کرد و آمادگی اداره کل را برای سرعت بخشیدن و اجرایی شدن طرح های مد نظر مورد اشاره قرار داد.
در این مراسم که با حضور شاکر رئیس اداره ورزش و جوانان رباط کریم و تنی چند از مدیران اجرائی شهرستان انجام شد، فرماندار رباط کریم هم تاکید کرد: تعامل خوب با اداره کل ورزش و جوانان می تواند توسعه زیر ساخت ها و تکمیل پروژ ها را سرعت بخشد.
 
در ادامه بازدید یک روزه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از شهرستان رباط کریم، سالن ورزشی پرند، پروژه های عمرانی ورزشی ده حسن، وهن آباد، نصیرشهر و رباط کریم مورد بازدید قرارگرفت.
 
همچنین مراسم کمک های مومنانه درشهرستان رباط کریم با حضور مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران، فرماندار، امام جمعه، رئیس شورای شهر، شهردار، رئیس اداره ورزش، مسئولین نظامی وانتظامی واقشار مردم شهرستان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز