تقدیر مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از شهردار قدس

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۸:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۵۰۷۳
تقدیر مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از شهردار قدس
مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از خدمات مهندس مختاری شهردار قدس در ساماندهی محورهای مواصلاتی و رفع نقاط پرتصادف شهرستان با اهدای لوحی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حیدر نوروزی با اهدای لوح سپاس از مهندس مسعود مختاری شهردار قدس به پاس همکاری با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران بویژه در ساماندهی و رفع نقاط پرتصادف شهرستان تقدیر به عمل آورد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در این لوح سپاس خطاب به شهردار قدس آورده است: 

خدمت رسانی افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را بر عهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام بر می دارند و بی شک هر فعالیت نظام مند در گرو تلاش تمامی مدیران و کارکنان خدمتگزار است. این لوح تقدیر به پاس زحمات ارزشمند جنابعالی با مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران و به صورت ویژه اهتمام و کوشش شما در به ثمر رسانیدن رفع نقطه پرتصادف میدان معادن شهریار بواسطه اصلاح هندسی میدان، اهدا می گردد. 

امید است همواره این پاسداشت مشوقی برای جنابعالی برای خدمت رسانی هر چه بیشتر و رسیدن به آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران باشد. توفیقات روزافزون جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز