کشف روغن حیوانی غیر بهداشتی در ورامین

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۸۵۵۴۳
کشف روغن حیوانی غیر بهداشتی در ورامین
رئیس اداره صمت ورامین گفت :۳۰۰کیلو روغن حیوانی غیر بهداشتی از کارگاه تولیدی در ورامین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسن میرزایی رئیس اداره صمت ورامین  از شناسایی کارگاه تولید روغن حیوانی غیر بهداشتی در ورامین خبر داد و اظهار داشت: ۳۰۰ کیلوگرم روغن غیر بهداشتی با ارزش ۵۴۰ میلیون ریال از این کارگاه کشف شده است.

میرزایی در تشریح جزئیات شناسایی این کارگاه گفت: این محل بر اساس گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه در یکی از کارگاه‌های تولیدی در شهرستان ورامین افرادی اقدام به تولید غیربهداشتی روغن حیوانی با برچسب‌های تقلبی می‌نمایند، پیگیری موضوع در دستور کار بازرسان این اداره قرار گفت.

وی در ادامه افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و به همراه نمایندگان معاونت بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همچنین نیروی انتظامی به محل مراجعه و در بازرسی از کارگاه فوق متوجه تولید روغن حیوانی غیرمجاز و غیربهداشتی به میزان ۳۰۰ کیلوگرم شدند.

رئیس اداره صمت ورامین بیان داشت: طبق نظر کارشناسان ارزش روغن حیوانی کشف‌شده به حدود ۵۴۰ میلیون ریال می‌رسد که جهت سیر مراحل قانونی با تنظیم صورتجلسه تحویل کارشناسان شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: از این کارگاه تولیدی تعداد ۶۸ دستگاه بیت کوین (دستگاه استخراج ارزهای دیجیتال) و لوازم جانبی قاچاق کشف و ضبط و پس از تنظیم صورتجلسه و سیر مراحل قانونی، متصدی واحد به مراجع ذیصلاح معرفی گردید.

میرزایی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشابه یا تولید غیر مجاز و رفت و آمدهای مشکوک در واحدها و انبارها با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری تماس حاصل نموده و بازرسان این اداره را مطلع نمایند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز