سرپرست کمیته امداد منطقه ۱۵ تهران خبر داد:

کمک ۱۳ میلیون تومانی حامی طرح اکرام ایتام به بیماران صعب العلاج

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۹:۳۲:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۶۸۵۰
کمک ۱۳ میلیون تومانی حامی طرح اکرام ایتام به بیماران صعب العلاج
سرپرست کمیته امداد منطقه ۱۵ تهران از کمک ۱۳ میلیون تومانی یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین برای ۵۰ بیمار صعب العلاج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛حمید آرونی کاشی، با اشاره به اینکه هم اکنون  ۵۰ بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات این نهاد بهره مند هستند، گفت: با کمک ۱۳ میلیون تومانی یکی از حامیان طرح اکرام ایتام کمک هزینه درمانی برای این تعداد از جامعه هدف تحت حمایت واریز شد.

سرپرست کمیته امداد منطقه ۱۵ تهران، افزود:  این حامی پنج سال است با حمایت مادی و معنوی از چهار فرزند یتیم در قالب طرح اکرام ایتام با این نهاد همکاری دارد.

وی در ادامه به خدمات ارائه شده بهداشت و درمان به مددجویان تحت حمایت اشاره و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۳۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان کمک هزینه درمانی برای ۱۸۰ مددجوی تحت حمایت از محل منابع دولتی و کمک های مردمی پرداخت شده است.

آرونی کاشی با اشاره به ارائه خدمات به هفت کودک دارای سوء تغذیه کمتر از پنج سال ،گفت: برای این تعداد کودک کمتر از پنج سال که توسط مراکز بهداشت و درمان به این نهاد معرفی شده اند از ابتدای امسال تاکنون دو میلیون و هشتصد هزار تومان واریز شده است.

آرونی کاشی به پرداخت بیمه تأمین اجتماعی ۴۱۳  زن سرپرست خانوار اشاره و عنوان کرد: برای این تعداد سرپرست خانوار هم از ابتدای امسال ۵۷۴ میلیون و ۹۰۳ هزار تومان حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز