مدیر مرکز پزشکی ،آموزشی و درمانی لقمان حکیم تهران:

تخریب آرامگاه صور اسرافیل و ملک المتکلمین و تنی چند از شهدای قلم دوران مشروطه کذب است

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۵:۴۴
کد خبر: ۱۰۸۷۳۰۰
تخریب آرامگاه صور اسرافیل و ملک المتکلمین و تنی چند از شهدای قلم دوران مشروطه کذب است
نادر بابالار مدیر امور اداری مرکز پزشکی ،آموزشی و درمانی لقمان حکیم ضمن تکذیب این خبر از همکاری کامل باسازمان زیبا سازی شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۱۱ برای صیانت از این مکان ارزشمند تاریخی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، در پی انتشار خبری مبنی بر تخریب آرامگاه صور اسرافیل و ملک المتکلمین و تنی چند از شهدای قلم دوران مشروطه به پارکینگ بیمارستان لقمان حکیم ، نادر بابالار مدیر امور اداری مرکز پزشکی ،آموزشی و درمانی لقمان حکیم ضمن تکذیب این خبر از همکاری کامل باسازمان زیبا سازی شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۱۱ برای صیانت از این مکان ارزشمند تاریخی خبر داد.

بابا لار با بیان این که با تاکید و دستور دکتر امیدوار رضایی ریاست بیمارستان لقمان حکیم، از ابتدای اجرای پروژه مرمت و نگهداری مقبره سران مشروطه توسط سازمان زیبا سازی شهرداری تهران،شورای شهر و منطقه ۱۱ برای به ثمر رسیدن آن همکاری و مشارکت مستمر با مدیریت شهری داشته اند؛گفت: هر گونه تغییر کاربری و تبدیل این مکان به پارکینگ تکذیب می شود و به هیچ وجه قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد.

او همچنین به جلسات متعدد که توسط شهرداری تهران با حضور ریاست بیمارستان برای اجرای پروژه مرمت و بازسازی مقبره برگزار شده؛اشاره کرد و حفظ ابنیه واجد ارزش تاریخی را حائز اهمیت دانست و بر همکاری مداوم این بیمارستان با شهرداری تهران تاکید کرد.

 بابالار بیان کرد: با توجه به این که محل قرار گیری پروژه در مقابل اورژانس بیمارستان است؛حفاظت فیزیکی و حراست مکان به صورت شبانه روزی برای پیش گیری از آسیب های احتمالی،رصد تردد افراد و حصار کشی توسط بیمارستان انجام شده و با شهرداری منطقه ۱۱ و سازمان زیبا سازی نیز در ارتباط هستیم تا در صورت بروز هر گونه مشکلی موضوع را به اطلاع برسانیم.

به گفته بابالار با وجود این که اجرای پروژه حدود یک سال است که متوقف شده؛اما هیچ تصمیمی برای ایجاد پارکینگ وجود ندارد و بیمارستان موظف به همکاری با شهرداری برای مراقبت و حفظ این فضای تاریخی است.

بر اساس این گزارش دکتر امید وار رضایی ریاست بیمارستان لقمان خواستار تسریع در  بازسازی وتکمیل طرح مرمت مقبره سران مشروطه توسط مدیریت شهری شد و با توجه به اینکه شهردار تهران مسئولیت بازسازی راقبول کرده، از شهرداری تهران خواست برای جلوگیری از این شایعات اجرای پروژه هر چه زودتر تکمیل و به پایان برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز