گامی دیگر در تأمین سرانه آموزشی در کهریزک/ پروژه احداث مدرسه خیرساز مسکن مهر از سر گرفته می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۷۹۹۸
گامی دیگر در تأمین سرانه آموزشی در کهریزک/ پروژه احداث مدرسه خیرساز مسکن مهر از سر گرفته می‌شود
بخشدار کهریزک از توافق اولیه برای واگذاری پروژه احداث مدرسه خیرساز مسکن مهر کهریزک به خیری نیکوکار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ امین بابایی در نشست صمیمی با خیرین مدرسه‌ساز که با حضور علی کلهر رئیس شورای بخش و محمدرضا افضلی‌نیا رئیس آموزش و پرورش بخش کهریزک برگزار شد، اظهار داشت: ساختن جامعه پیشرفته و متعالی در سایه آگاهی و علم و دانش اتفاق می‌افتد و هیچ جامعه‌ای بدون علم و دانش و آگاهی به سعادت نمی‌رسد‌ که خیرین با احداث مدرسه در راستای این هدف مهّم و متعالی حرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: خوشبختانه امروز آثار برکت حضور و فعالیت خیرین مدرسه‌ساز در روستا‌ها و شهرها کاملاً مشهود است و مدارس ساخته شده توسط این افراد گواهی بر عمل خیر و انسان‌دوستانه آنها است.

بخشدار کهریزک سپس با اشاره به کمبود سرانه آموزشی در بخش کهریزک افزود: یکی از مواردی که همواره در بحث تأمین سرانه آموزشی بخش کهریزک مورد توجه قرار داشته، موضوع احداث مدرسه 12 کلاسه مسکن مهر کهریزک است که در سال ۹۷ در زمینی به متراژ ۲ هزار ۶۵۰ مترمربع برای احداث مدرسه خیرساز اختصاص داده شد که اکنون پروژه با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل تغییر در روند عملیات اجرایی متوقف شده است.

بابایی ادامه داد: طی بازدیدی که امروز با حضور خیرین مدرسه‌ساز از محل احداث پروژه مدرسه مسکن مهر کهریزک داشتیم مقرر شد ادامه پیشرفت پروژه به خیر دیگری واگذار شود تا هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم باشیم.

وی تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در بخش کهریزک در دستور کار بخشداری کهریزک قرار دارد و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم شاهد تکمیل و راه‌اندازی این پروژه‌ها در سطح بخش باشیم.

بخشدار کهریزک گفت: برای ساخت کلاس‌های درسی، بهبود و نوسازی و بازسازی کلاس‌های درسی در شهرها و روستاهای مختلف بخش کهریزک گام‌های مؤثری برداشته ‌شده است و روزانه شاهد اقدامات خوبی هستیم.

گفتنی است در پایان این جلسه بخشدار کهریزک به همراه محمدرضا افضلی‌نیا رئیس آموزش و پرورش بخش کهریزک و خیرین مدرسه‌ساز بازدیدی از پروژه نیمه‌کاره مدرسه مسکن مهر کهریزک به عمل آوردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز