با حضور فرماندار ورامین؛

مشکل انتقال آب به روستای حاجی آباد عرب ها برطرف شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۳:۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۸۶۵۲
مشکل انتقال آب به روستای حاجی آباد عرب ها برطرف شد
با حضور حسین کاغذلو فرماندار ورامین، مشکل انتقال آب کشاورزی به اراضی روستای حاجی آباد عرب از توابع بخش جوادآباد بررسی و با دستور مساعد فرماندار، این مشکل حل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ «حسین کاغذلو» روز دوشنبه در جریان بازدید مسوولان شهرستان از روستای حاجی آباد عرب از توابع بخش جوادآباد ورامین گفت: این که دولت تدبیر و امید با اختصاص ده‌ها میلیارد تومان اعتباراز محل مالیات بر ارزش افزوده، شرایط بسیار مناسبی برای زندگی روستانشیان در شهرستان ورامین فراهم کرده، به دلیل توجه ویژه به حوزه تولید و اشتغال در این مناطق است.

وی افزود: امروز با شرایط بسیاری مناسبی که از نظر تأمین زیرساخت‌ها، در مناطق روستایی فراهم شده، نرخ مهاجرت به مناطق شهری کاهش چشمگیری داشته و این امر به تحقق شعار جهش تولید مد نظر رهبر معظم انقلاب کمک شایانی می‌کند.

وی گفت: تولید در حوزه کشاورزی به دلیل آن که با موجود زنده ارتباط دارد، به سرعت عمل در رفع مشکلات نیاز دارد و تأخیر در آن می‌تواند خساراتی را به کشاورزان به همراه آورد.

کاغذلو افزود: هر چه میزان ماندگاری روستائیان در منطقه سکونت خود افزایش یابد، علاوه بر این که اقتصاد منطقه رشد می‌کند، از بروز آسیب‌های اجتماعی ناشی از توسعه نامتوازن شهرها نیز پیشگیری می‌گردد.

وی اظهار کرد: طی سال‌های اخیر با اعتبارات بسیار مناسبی که از سوی دولت به مناطق روستایی اختصاص یافته، شاهد اجرای بسیاری از طرح‌های عمرانی،  احداث  بوستان‌های محله‌ای، سالن‌های ورزشی، زمین چمن مصنوعی و مراکز فرهنگی در مناطق روستایی می‌باشیم.

فرماندار ورامین گفت: با توجه به تأکید استاندار تهران در اختصاص ۱۰ درصد از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده در حوزه اشتغال، بعد از ارائه خدمات عمرانی و زیربنایی شایسته به مردم روستاها، ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی مناسب از اولویت‌های کاری دولت تدبیر و امید است زیرا ایجاد اشتغال روستایی نقش موثری در جلوگیری از رشد مهاجرت از روستا به شهر دارد.

در این بازدید مشکلات مطرح شده در حوزه انتقال آب، اجرای طرح آبیاری تحت فشار، و اجرای کانال انتقال آب مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای اجرای این طرح ها صادر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز