محدودیت های ترافیکی و تعطیلی مراکز تعویض پلاک برابر ستاد ملی مبارزه با کرونا

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۷:۵۱:۵۴
کد خبر: ۱۰۹۳۱۲۵
محدودیت های ترافیکی و تعطیلی مراکز تعویض پلاک برابر ستاد ملی مبارزه با کرونا
رییس پلیس راهور غرب استان تهران از اجرای محدودیت های ترافیکی و تعطیلی مرکز شماره گذاری و مراکز تعویض پلاک این استان و شهرستان های تابعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ حامد محمودی در این خصوص اظهار داشت:  ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به داخل حوزه استحفاظی غرب استان تهران از سمت شهرستان رباط کریم  و همچنین خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی ممنوع اعلام شده است و با توجه به اینکه در حال حاضر شهرستان های غرب استان تهران برابر استعلام بعمل آمده در وضعیت نارنجی می باشند برای رانندگان متخلف در هر ۲۴ساعت  ۵۰۰ هزار تومان جریمه اعمال قانون خواهند شد .

وی ادامه داد: این محدودیت ها شامل خودروهای حامل سوخت، مواد غذایی، درمانی و قضایی نخواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران تصریح نمودند: عده ای از ساکنین به علل مختلف دارای پلاک غیر بومی سایر شهرها می باشند به منظور جلوگیری از ایجاد نارضایتی این دسته از رانندگان وسایل نقلیه، چنانچه مدارکی دال بر سکونت در همان شهر داشته باشند(اشتغال، کدملی سکونت، دفترچه خدمات درمانی و...) تردد آنها مجاز بوده و در غیر اینصورت با کدهای تعیین شده اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ محمودی در خصوص تعطیلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت شهروندان مرکز شماره گذاری این استان و تمامی مراکز تعویض پلاک شهرستان های غرب استان تهران به دلیل وابستگی با مراکز تعویض پلاک تهران بزرگ از مورخه ۹۹/۹/۲ تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند.

وی در خصوص مراکز آموزشگاه های رانندگی نیز تصریح کرد: با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و به جهت جلوگیری از شیوع این بیماری، فعالیت آموزشگاه های رانندگی در شهرستان های دارای وضعیت نارنجی کرونایی؛ ثبت نام جدید، تشکیل کلاس های آیین نامه و اخذ آزمون ممنوع بوده و صرفاً می توانند نسبت به آموزش های عملی متقاضیان که از قبل ثبت‌نام نموده اند اقدام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز