رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت خبر داد:

۳۷۸ بازدید از طرح های اشتغال کمیته امداد شهرستان پاکدشت

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۸:۲۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۹۳۲۲۴
۳۷۸ بازدید از طرح های اشتغال کمیته امداد شهرستان پاکدشت
رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت،گفت: ۳۷۸ بازدید فنی و کارشناسی در هشت ماهه امسال از طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛مجتبی عبدالهی با بیان اینکه هم اکنون ۵۹ طرح با هدف محرومیت زدایی و کمک به اقتصاد خانواده های تحت حمایت ایجاد شده است، گفت: با اجرای این تعداد طرح برای ۲۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی افزود: از این تعداد طرح اجرا شده ، ۵۲ طرح خدماتی، سه طرح دامپروری، دو طرح صنایع دستی، دو طرح کشاورزی  با رقمی بالغ بر دو میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان انجام شده است.

عبدالهی با بیان اینکه یکی از امتیازات طرح‌های اشتغال زایی کمیته امداد بازدید کارشناسی است،بیان کرد: اجرای بازدیدهای فنی از اتلاف وقت وهزینه مجریان جلوگیری کرده و می‌تواند به تسهیل شرایط برای توانمندسازی خانواده‌ها کمک کند.

رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت با بیان اینکه ۳۷۸  نظارت از طرح‌های اشتغال درهشت ماهه امسال انجام شده است، گفت: ایجاد اشتغال پایدار، مولد و درآمدزا از اهداف نظارت از طرح های اشتغال زایی است.

وی ،گفت: نظارت کامل از ابتدا تا توانمندی طرح‌های مجریان اشتغال زایی وجود دارد و این رویکرد کمیته امداد را به سمت استفاده بهینه از منابع و حفظ سرمایه سوق داده است.

 رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت با اشاره به اجرای طرح کاریابی ،گفت: با همکاری کارفرمایان و صاحبان حرف و مشاغل نیز در هشت ماهه امسال برای ۱۱۰ نفر ایجاد اشتغال شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز