یقینا خون شهید فخری زاده گریبان عاملان شهادتش را خواهد گرفت

۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۴۲:۴۵
کد خبر: ۱۰۹۴۴۶۷
یقینا خون شهید فخری زاده گریبان عاملان شهادتش را خواهد گرفت
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پیامی ترور ناجوانمردانه شهید" محسن فخری زاده" از دانشمندان برجسته کشورمان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی مزدوران استکبار در ترور و به شهادت رساندن دانشمند شهید محسن فخری زاده گفت: این شهید سرافراز مزد ایثارگری و سالها فداکاری خود را با شهادت دریافت کرد و برای همیشه در تاریخ اسلام وانقلاب اسلامی وایران ماندگار شد.

محمودی افزود: اگر عمال آمریکا واسرائیل و اربابانشان فکر می کنند با شهادت این عناصر تاثیرگذار می توانند جلوی پیشرفت و رشد انقلاب را بگیرند کورخوانده اند.

وی گفت: در شرایطی که هنوز داغ شهید سلیمانی تازه بود شهادت دلیر مردی دیگر از این سرزمین داغها را تازه کرد ولی دراین شرایط سخت یقینا شهادت این شهید عزم ملت ایران برمقاومت را تشدید کرده و اجازه هیچگونه مسامحه دربرابر دشمن را نخواهد داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شهادت  این عنصر خدوم وانقلابی را به مقام معظم رهبری ، خانواده و مردم شهیدپرور ایران اسلامی تبریک وتسلیت گفت و خواستار پیگیری جدی مسئولان امنیتی واطلاعاتی و مجازات قاطع و عبرت آموز عاملان این جنایت شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز