پیام امام جمعه قرچک در پی شهادت دانشمند هسته ای "شهید فخری زاده"

۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۴۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۹۴۴۶۸
پیام امام جمعه قرچک در پی شهادت دانشمند هسته ای شهید فخری زاده
امام جمعه قرچک در پی شهادت دانشمند هسته ای کشورمان "شهید فخری زاده" پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن پیام بدین شرح است:

عصر جمعه ها خود دلتنگ و سنگین است ، چه رازی است که دل غریبی می کند و هوای اشک آسمان جان را ابری می کند ،  در صبحی از این جمعه های عاشقی پر پرواز پرستویی شیدا به خون آغشته شد و یک دنیا سوگ و ماتم بر سر ملتی مظلوم آوار گشت . آن صبح هنوز شب نگشته است و رخت عزا برتن شقایقهای ماست که عصر امروز باز هم نغمه ی جانسوز منادی راحیل ،  خبر از داغی بر جان بی رمق ما می نوازد .

عزیزی دگر ، جان جانانی دیگر ، پر و بال کبوتری دیگر به خون آغشته شد و مارش عزا به ارشه تار به سوگ نشست . طنین دل سایه شوم نفاق را بار دیگر به دیده ، شاهد گشت و عروج شهیدی بلند بالا و نیکو تبار و حسینی سیرت را به تماشا گذاشت .

چه کسی باور می کند در این دوران سیاه و ظلمت نوری به وسعت خورشید بر زمین دوباره بتابد و دریای آرام دل را باز طوفانی کند . خداوند خود شهید است و شهیدان را شهود . راه شهادت کور شدنی نیست تا آزادمردان پیکار زنده هستند و با شهادت جاودانگی می یابند.

  شهید عزیز ملت ما دکتر فخری زاده اکنون از آسمان ناظر ماست و در آغوش یاران سماویش، ما را فراموش نکن و دعا کن تا لیاقت خونین پرواز کردن از ما سلب نگردد که دنیا با مرگ سفید اعتبار ندارد . ای داغ تازه بر جگر نشسته، آرام نمی گیریم تا انتقام خون بنا حق ریخته ات را نگیریم و در باغ شهادت را به انتظار خواهیم نشست تا کی به روی ما باز گردد .خود دعایمان کن .

رهرو راه شهدا حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز