فرماندار رباط کریم:

اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، مهمترین موضوع در مبارزه با بیماری کرونا

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۰۹۴۹۰۵
اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، مهمترین موضوع در مبارزه با بیماری کرونا
در ادامه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹؛ هفتمین جلسه قرارگاه عملیاتی طرح شهید قاسم سلیمانی در فرمانداری شهرستان رباط کریم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نظام ملکشاهی در جلسه که با حضور اعضای این قرارگاه برگزار شد  ابتدا ضمن عرض تسلیت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، بیان کرد:  با توجه به اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرستان و به منظور بررسی اجرای دستورالعمل های ابلاغی و در راستای رصد روزانه اجرای این دستورالعمل با رعایت شیوه نامه های بهداشتی این طرح در سطح شهرستان رباط کریم به خوبی اجرایی شده است.

نماینده عالی دولت عنوان کرد: این جلسه بصورت روزانه تا پایان اجرای طرح با حضور اعضای قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در شهرستان برگزار خواهد شد.

ملکشاهی از همکاری و مشارکت مردم و اصناف شریف شهرستان که تاکنون در اجرای این طرح همکاری و مشارکت خوبی داشتند قدردانی نمود و اظهار داشت : یکی از اهداف اجرای طرح محدودیت سازی هوشمند، اقناع سازی و متقاعد نمودن جامعه جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دوری از هرگونه تجمع می باشد که در صورت تعامل و همکاری مردم و اصناف، زنجیره انتقال شیوع کرونا ویروس قطع خواهد شد. و یکی از مهم ترین اهداف اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، در مبارزه با بیماری کرونا است.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنای کار همه دستگاه های اجرایی باید سلامت محور باشد ، خاطرنشان کردند: همه دستگاه های اجرایی ملزم به اجرایی تصمیمات قرارگاه کرونا می باشند و بهترین راه شکست و قطع زنجیره کرونا را رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم دانستند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز