ساداتی:

ثبات آرامش در شمیرانات اولویت فرمانداری است

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۱:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۶۰۳۹
ثبات آرامش در شمیرانات اولویت فرمانداری است
فرماندار شمیرانات گفت: همه تلاش شورای تامین ثبات آرامش در شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی در دیدار با حجت الاسلام سید سعید حسینی لواسانی که با همراهی معاون سیاسی ،بخشدار و شهردار لواسان همراه بود ضمن محکومیت خبیثانه ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده با تاکید بر تقویت فضای آرامش بخش در شهرستان افزود: اعضای شورای تامین شهرستان تا امروز از همه ظرفیت ها در راستای افزایش امنیت گام برداشته و با  نعامل بین بخشی هماهنگی خوبی در دستگاههای اجرایی را شاهد هستیم.

فرماندار شمیرانات برخورد تخلف  را وظیفه ذاتی دستگاههای نظارتی دانست و اذعان داشت: قانون در همه امور فصل الخطاب است و همه موظف به رعایت قانون در انجام وظایف خود هستیم. برخورد با افراد سود جو و منفعت طلب با جدیدت از سوئی دستگاههای نظارتی و دستگاه قضا صورت می گیرد.

امام جمعه لواسان در سخنان خود اظهار داشت: لواسان مدت‌هاست زخم خورده فساد است که با برخی از افراد و با کمال تاسف برخی از مسئولان برخورد شده اما در حال حاضر هم در مناطقی مشاهده می‌شود، لذا باید مراقب مفسدان و زمین‌خوارانی که از قانون سو استفاده می‌کنند باشیم و در راه مقابله و ریشه‌کن شدن فساد جدی و محکم گام برداریم.

امام جمعه لواسان نیز بر اهمیت طرح جامع شهر و شفاف‌سازی فرآیند اخذ مجوز ساخت و نظارت دقیق تاکید کرد و گفت: نباید شاهد باشیم که کسی تخلف می‌کند، پرونده‌اش به کمیسیون برود و باز هم به تخلف خود ادامه دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز