رونمایی از ۳۵۲ واحد مسکونی در حال ساخت ویژه محرومان در پیشوا

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۹۷۸۵۶
رونمایی از ۳۵۲ واحد مسکونی در حال ساخت ویژه محرومان در پیشوا
با حضور مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، از ۳۵۲ واحد مسکونی در حال ساخت ویژه محرومان در شهرستان پیشوا رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ آیین رونمایی از ۳۵۲ واحد در حال ساخت مددجویان استان تهران با حضور مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، عباسی فرماندار، مدیرکل مسکن کمیته امداد کشور، ائمه جمعه پیشوا و ورامین، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، معاون فنی و عمرانی فرماندار و جمعی از مسئولان در پیشوا برگزار شد.

بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در این مراسم گفت: این مجتمع بطور میانگین ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با همکاری همه دستگاه‌های شهرستان تا ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان جهت احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در بودجه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده که اقدام بسیار پسندیده و شایسته‌ای است و انشاءالله با همکاری بهزیستی، کمیته امداد و سایر ارگانها به نتیجه خواهد رسید.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در آیین‌رونمایی از ۳۵۲ واحد مسکونی ویژه نیازمندان نیز عنوان کرد: شهرستان پیشوا در کنار همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، دچار محرومیت‌ها و مهجوریت‌هایی است و حضور ۱۶۳۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد نشان‌دهنده وضع موجود و نیازمند اقدامات و توجه بیشتر است.

فرماندار بیان داشت: مجموعه فرمانداری و سایر دستگاه‌های شهرستان آمادگی لازم برای همکاری در جهت فراهم کردن زیرساخت‌ها و تکمیل هرچه سریع‌تر واحدهای این مجتمع را دارد تا با اتمام آن و در اولویت قرار دادن محرومان شهرستان، حدود ۳۰۰ خانواده مددجوی شهرستان پیشوا صاحب خانه شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز