شهردار قدس خبر داد:

پروژه توسعه خانه جوان در مراحل نهایی/ در دوره شیوع کرونا اغلب برنامه های فرهنگی در فضای مجازی برگزار شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۹:۳۱:۱۳
کد خبر: ۱۰۹۸۹۶۶
پروژه توسعه خانه جوان در مراحل نهایی/ در دوره شیوع کرونا اغلب برنامه های فرهنگی در فضای مجازی برگزار شد
شهردار قدس با اشاره به مراحل نهایی پروژه توسعه خانه جوان، گفت: با بهره برداری از فاز دوم این خانه فرهنگ، ارائه خدمات فرهنگی و هنری به شهروندان افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مسعود مختاری تصریح کرد: خانه های فرهنگ اساسا زیرساخت بنیادین یک جامعه را شکل می دهد و اخلاق، معنویات و سبک زندگی را در جامعه‌ جهت دار می‌کند. ما اگر بخواهیم نسل مطلوب و آینده داری را تربیت کنیم، ابتدا باید روی فرهنگ نوجوانان و جوانان کار کنیم که طبق فرموده مقام معظم رهبری اقدامات فرهنگی همچون شمشیر دو دَم است؛ اگر همراه با محتوای خوب باشد، بستر اصلاح جامعه خواهد بود اما اگر با محتوای نامناسب باشد، بستر گسترش نابسامانی و کژی خواهد شد.

شهردار قدس افزود: مدیریت شهری در دوره پنجم رویکرد بسیار مثبتی به ارتقای سرانه فرهنگی و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری داشته و حتی در شرایط کرونایی موجود در کشور، از انجام اقداماتی از قبیل اجرای برنامه های فرهنگی در فضای مجازی توسط سازمان فرهنگی و همچنین گسترش زیرساخت ها و ارتقای سرانه های فرهنگی غافل نبوده و همواره در صدد افزایش و بهبود زیرساخت های فرهنگی گام برداشته است.

وی ادامه داد: در همین راستا به منظور افزایش ظرفیت و بهره برداری بیشتر از ظرفیت خانه جوان، احداث بنای یک ساختمان جدید در این مجموعه در دستور کار قرار گرفت که می تواند کمک شایانی در این مقوله به شهروندان داشته باشد.  

شهردار قدس در تشریح این پروژه عنوان کرد: این ساختمان به مساحت ۶۲۰ مترمربع زیربنا در ۲ طبقه شامل ۶ کلاس آموزشی، کتابخانه، سایت کامپیوتر، اتاق مشاور، سالن همایش، نمازخانه و سرویس بهداشتی می باشد که امور احداث و تجهیز آن انجام شده و بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز