در دیدار فرماندار قدس با مدیر کل ورزش وجوانان استان تهران ؛

تاکید بر لزوم احداث خانه جوان در شهرستان قدس

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۹۷۲۳
تاکید بر لزوم احداث خانه جوان در شهرستان قدس
در دیدار دکتر واثقی فرماندار قدس با پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران مسائل مربوط به توسعه ورزش، سرانه زیرساخت ها و لزوم راه اندازی خانه جوان در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ دکتر واثقی با تشریح وضعیت ورزش و اعلام حمایت از قهرمانان ملی و بین المللی در رشته های مختلف این شهرستان گفت: یکی از اولویت های ما توسعه زیر ساخت ها و تکمیل پروژهای نیمه تمام ورزشی؛ ازجمله استخر سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی روستای هفت جوی و نیز زمین چمن شهدای قدس (معروف به زمین چمن ۳۰۰۰ متری) است، چرا که فضاهای ورزشی یکی از مهمترین و پرکاربردترین، کاربری ها در شهرها به حساب می آیند، به طوری که می توان گفت اکثر اقشار جامعه به نحوی با این فضاها در ارتباط هستند.
 
وی افزود: جوانان از ظرفیت های ویژه ای در حوزه های مختلف برخوردارند که اگر به درستی از آنها استفاده شود، کارهای تاثیر گذار و ماندگاری در این شهرستان انجام می شود.
 
فرماندار قدس در ادامه از هماهنگی واگذاری زمینی به اداره ورزش و جوانان برای راه اندازی خانه جوان در این شهرستان گفت و ادامه داد: با هماهنگی های به عمل آمده، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرقدس با هدف توسعه فضاهای فرهنگی، ورزشی و افزایش سرانه های ورزشی، موافقت خود را در مورد تخصیص زمین برای احداث خانه جوان اعلام کردند.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولین استانی و شهرستانی، پروژه های ورزشی در حال ساخت این شهرستان را، تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز