دیدار مدیرکل کمیته امداد استان تهران با رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران

۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۸:۴۳:۱۶
کد خبر: ۱۱۰۱۲۸۱
دیدار مدیرکل کمیته امداد استان تهران با رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
مدیرکل کمیته امداد استان تهران با هدف خدمات رسانی بیشتر به جامعه هدف تحت حمایت با رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در نشست با نادر اکبری وند، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران با هدف خدمت رسانی به گروه های مختلف جامعه هدف تحت حمایت انجام شد به اجرای طرح هر کارمند،حامی یک فرزند معنوی اشاره کرد و گفت: هم اکنون در استان تهران پنج  هزار و ۳۶۰ فرزند یتیم و ۱۴ هزار و ۷۵۶ فرزند خانواده محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

وی، افزود: در همین جهت پویش ایران مهربان با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین و ارتقاء سرانه دریافتی آنان در قالب طرح هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی آغاز شده است.

پرپنچی،بیان کرد: برای اجرای این طرح در استانداری‌ستادی تشکیل شده و از ظرفیت کارمندان ادارات برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین استفاده می شود و همه برای حامی شدن دعوت می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به ایجاد مراکز نیکوکارمدیرکل کمیته امداد استان تهران با هدف خدمات رسانی بیشتر به جامعه هدف تحت حمایت با رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

وی،گفت: تحقق شعار از مردم به مردم را یکی از راهبردهای کمیته امداد است و در همین جهت با هدف پیوند اغنیا و فقرا، ایجاد فضای همدلی و انجام فعالیت های خیرخواهانه در حوزه اجتماعی مراکز نیکوکاری ایجاد می شوند.

پرپنچی،با بیان اینکه با ایجاد مراکز نیکوکاری سعی می شود تا با هم‌افزایی متمرکز از کارهای جزیره‌ای دوری شود،افزود: بهره‌گیری از حضور، تخصص و مهارت خیران، تشکیل شبکه‌های محلی، صنفی و تخصصی، ایجاد ارتباط مناسب و منطقی بین نیازهای نیازمندان و توانمندی مردم از جمله اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه کمیته امداد تلاش می کند تا با استفاده از ظرفیت های بالقوه استان، بستر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت را فراهم کند،عنوان کرد: بهره مندی از ظرفیت اپلیکیشن های بانک ملی ایران برای معرفی طرح ها و برنامه های این نهاد یکی از این موارد است که مردم با خدمات و طرح های این نهاد آشنا شوند.

نادر اکبری وند، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران نیز ضمن خرسندی از این دیدار ،گفت: این مجموعه آمادگی دارد در موارد مطرح شده با این نهاد از طریق مدیریت بانک ملی ایران استان تهران اقدامات لازم را اجرایی نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز