تأکید فرماندار قرچک بر پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز

۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۸:۵۳:۴۹
کد خبر: ۱۱۰۱۲۸۴
تأکید فرماندار قرچک بر پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز
جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان قرچک به ریاست بهمن خطیبی فرماندار و با حضور حبیبی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، عبدی‌راد بخشدار مرکزی و دیگر رؤسای عضو ستاد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار قرچک گفت: به‌منظور قانونمند کردن ساخت و سازها در شهرستان، کلیه ادارات موظفند بر اساس قوانین و مقررات در گام نخست پیشگیری از هرگونه اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز و در گام دوم برخورد با موارد را با جدیت در دستور کار قرار دهند.

بهمن خطیبی اظهار داشت: گشت‌های امور اراضی کشاورزی، راه و شهرسازی، شهرداری و بخشداری و دیگر ادارات با هوشیاری کامل اقدام کنند.

وی افزود: هر ساخت و ساز غیرمجازی موجب هدررفت سرمایه اشخاص و سرمایه ملی است، بنابراین گام نخست یعنی پیشگیری بسیار حائزاهمیت است.

فرماندار ادامه داد: دستگاه‌هایی که از ابتدا از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری نکنند، باید پاسخگوی قصورات و عدم استفاده از اختیارات قانونی و قوانین و مقررات شفاف باشند و ما نیز بنابر وظیفه با هرگونه سهل‌انگاری به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به وسعت سرزمینی محدود این شهرستان کلیه ساخت و سازها باید در بافت روستایی، حوزه حریم و محدوده شهر کاملا ساماندهی شده و گشت‌های نظارتی هوشیار باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز