در ۲۴ ساعت گذشته، فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان رباط کریم به صفر رسید

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۸:۵۲:۰۴
کد خبر: ۱۱۰۳۲۷۲
در ۲۴ ساعت گذشته، فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان رباط کریم به صفر رسید
فرماندار رباط کریم خبر داد: در 24 ساعت گذشته، فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان به صفر رسید

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نظام ملکشاهی در خصوص آمار فوتی های شهرستان رباط کریم اظهار کرد: با توجه به همکاری و همیاری خوب مردم در اجرای طرح قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا و سپس اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی توانسته ایم شاهد کاهش ۷۰ درصدی تلفات فوتی، ۵۰ درصدی بستری و کاهش 40 درصدی مشکوکان نسبت به روز نخست اجرای طرح در شهرستان باشیم.

نماینده عالی دولت در خصوص آمار روزانه مرگ و میر دذر شهرستان بیان کرد: ضمن قدردانی از زحمات مدافعاتن سلامت، در شبانه روز گذشته تعداد 10 نفر با علایم مشکوک به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مراجعه کرده اند که متاسفانه چهار نفر از شهروندان بستری شدند. از حیث آمار مرگ و میر ناشی از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا نیز، خوشبختانه کسی فوت نکرده است که این خبر یبسیار مسرت بخش است.

وی در ادامه خواستار عدم دورهمی‌ های شب یلدا و غفلت از پایبندی به پروتکل‌های بهداشتی کرونا شد و افزود: با توجه به این که  با اجرای صحیح اعمال محدودیت ها در شهرستان اکنون به وضعیت مناسبی در کنترل ویروس رسیده ایم اما به دلیلی دورهمی شبانه و نقض پروتکل های بهداشتی،  باعث شیوع دوباره گسترده کرونا در شهرستان خواهیم شد. از این حیث از همه شهروندان در خواست داریم با عدم حضور در این قبیل مراسم هم چنان از کادر درمان حمایت کنند تا بتوانیم وضعیت شهرستان را از نارنجی به زرد تغییر دهیم و هر چه سریع تر از این مرحله عبور کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز