رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران؛

با توجه به شرایط کرونا می توان برای بزرگداشت ایام الله برنامه های مناسبی داشت

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۴۶:۴۴
کد خبر: ۱۱۰۴۵۹۵
با توجه به شرایط کرونا می توان برای بزرگداشت ایام الله برنامه های مناسبی داشت
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران گفت: ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و هرچه از عمر انقلاب می گذرد این حرکت الهی بالنده تر و باشکوهتر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمودی گفت: یاد آوری این روزهای تاریخی و سرنوشت ساز یک وظیفه دینی، ملی و انقلابی است و هر کس در برابر این مناسبتهای مهم انقلاب مانع تراشی کند باید در پیشگاه خدا وخلق پاسخگو باشد.

وی افزود: علیرغم شرایط کرونایی و لزوم رعایت بهداشت می توان برای بزرگداشت ایام الله برنامه ریزی دقیق وجود داشته باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان گفت: اگر چه ما بعنوان اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی تابع نظرات ستاد ملی کرونا بوده ایم ولی برخی تصمیمات این ستاد را غیر قابل دفاع و غیر قابل توجیه می دانیم.

محمودی درپیش بودن مناسبتهای مهم دهه بصیرت از جمله حماسه تاریخی ۹ دی و سالگرد شهادت حاج قاسم عزیز و چهلم شهادت شهید فخری زاده را خاطر نشان کرد وافزود: باید برای بزرگداشت این ایام پیش بینی برنامه های مناسب را داشت و همچنین کارگروههای دهه فجر با تشکیل جلسات و جمع بندی برنامه ها آماده گرامیداشت ایام ا... دهه فجر شوند.

لازم به ذکر است: ۲۵ کارگروه در استان تهران پیگیر برنامه ریزی جهت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز