تخصیص اعتبارات فرهنگی کانون های مساجد شهرستان قرچک

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۴۸:۴۷
کد خبر: ۱۱۰۴۵۹۸
تخصیص اعتبارات فرهنگی کانون های مساجد شهرستان قرچک
کمک مالی به کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان قرچک شرکت کننده در طرح ملی "رویداد فهما " اختصاص یافت.

محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان قرچک با تأکید بر لزوم حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری کانون های مساجد بیان داشت: بر اساس اعلام ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران در سال 98 و نیمه اول 99 مبلغ 107/852/000 ریال کمک مالی و تعداد 350 جلد کتاب به کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه های  مساجد شهرستان قرچک که در طرح ملی "رویداد فهما" برنامه های خود را درج و ثبت کرده اند به صورت بلاعوض پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ برزگر بیان داشت: با توجه به تعطیلی فعالیت های فرهنگی و هنری در شهرستان قرچک و رعایت دستور العمل های بهداشتی توسط مجموعه های فرهنگی و هنری بخشی از این فعالیت های فرهنگی و هنری با وقفه هایی انجام میشود که جا دارد با توجه بیشتر به فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد، نسبت به تقویت این کانون ها اقدامات موثر را انجام دهیم.

وی افزود: خوشبختانه با تعامل سازنده با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران و مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک این کمک ها در قالب پرداخت های بلاعوض نقدی و غیر نقدی به  جهت ادامه فعالیت کانون هایی که به موقع اسناد خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کرده بودند پرداخت شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک به تداوم این کمک ها در صورت تامین اعتبار و فعالیت بیشتر کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان اشاره کرد و گفت: امیدواریم این کمک ها ادامه دار باشد و در آینده شاهد رونق تولید آثار فرهنگی و هنری در مساجد  باشیم.

گفتنی است ثبت فعالیت فرهنگی و هنری کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد  و در قالب طرح ملی " رویداد فهما" و "ایران قوی" به عنوان شاخص عملکرد این کانون ها جهت پرداخت کمک های بلاعوض در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز