پریچهره در جلسه هم اندیشی فرمانداری ورامین تاکید کرد:

شهرستان‌های کم برخوردار استان تهران در اعتبارات دیده شوند

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۱۰۷۴۷۵
شهرستان‌های کم برخوردار استان تهران در اعتبارات دیده شوند
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در نشست هم اندیشی که به میزبانی فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد عنوان کرد: باید شهرستان‌های کم برخوردار استان تهران در اعتبارات به صورت ویژه دیده شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این جلسه که با حضور حسین کاغذلو فرماندار ، تقوی معاون فرماندار ، ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان ورامین و علیرضا فرجی معاونت توسعه ورزش ورامین  تشکیل شد ، نصرالله پریچهره با نگاه ویژه به پروژه های نیمه کاره و قابل بازسازی بر تدوین برنامه ای جهادی در راستای اتمام و به ثمر رساندن اهداف مورد نظر تاکید نمود.

پریچهره افزود: تهران در بعد تخصیص اعتبار یکسان دیده نشده، لذا باید شهرستان‌های کم برخوردار در این استان به صورت ویژهددر اعتبارات دیده شوند.

متولی ورزش استان افزود: در بحث خانه جوانان ، مشکلاتی وجود دارد و ما از شما و همکارانتان می خواهیم در این راستا کمک حال سیستم مدیریت ورزش برای تکمیل و بهره مندی از این پتانسیل مهم باشید.

مدیرکل ورزش جوانان استان تهران گفت: هدف اصلی اداره کل در این راستاست که پروژهای ورزشی در قالب ماده ۲۷ در اختیار دلسوزان منطقه قرار گیرد ؛ چراکه برای ما ارزش دارد از نیروهای جهادی و ظرفیت شهرستان‌ها به صورت کامل و جامع  بهره مند شویم.

پریچهره افزود: با توجه به توانمندی آقای شیرکوند در راس مدیریت ورزش ورامین امیدواریم  بتوانیم ظرفیت های کنونی را در کنار یکدیگر به اهداف نزدیک نماییم و با در اختیار قرار دادن مدیریت پروزه ها به دهیاری‌ها کار به سرانجام رسیده تا جوانان شهر از داشته ها به بهترین نحو ممکن بهره ببرند.

این مسوول اشاره داشت: میبایست از ظرفیت‌های محلی استفاده شود و در همین راستا ، تفاهم‌نامه‌ای تدوین خواهد شد تا راهکارهای مناسب برای همکاری پیش بینی گردد.

وی در خصوص بحث کارکنان قراردادی گفت: با تمام قدرت پیگیر هستیم و در این خصوص با نمایندگان مجلس رایزنی هایی انجام شده که اتفاقات خوش آیندی در راه است.

با رایزنی هایی که از قبل انجام دادیم ، به زودی خبرهای خوبی در آینده خواهید شنید.

فرماندار ورامین نیز در این جلسه گفت: ورامین وضعیت خوبی در بحث ورزشکاران دارد و اگرچه سرانه مان کم است ، اما از موجودی خودمان باید استفاده بهینه نماییم و آمادگی سرمایه گذاری از سوی دهیاری ها هم وجود دارد.

کاغذلو افزود: با ارتقاء ورزش، می‌توان آسیب‌های اجتماعی را کمتر کرد و هرچقدر ارتقاء ورزش بیشتر باشد ، جامعه سلامت تر خواهد بود.

معاون فرماندار نیز گفت: سرانه‌های ورزشی در استان تهران بسیار پایین میباشد و هنگام ادغام ورزش و جوانان ، بخش جوانان بخوبی دیده نشده ‌است.

وی افزود: در ورزش افراد متخصص وجود دارند ، اما در بخش جوانان اتفاق خاصی دیده نمی‌شود، لذا در حوزه جوانان کار سخت شده است.

تقوی افزود: به لحاظ روانی با ادعاها فاصله داریم و باید از ظرفیت‌های شهرستان‌ها برای خود شهرستان استفاده شود.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ورامین گفت: ورامین با همه قدمتی که دارد از نظر امکانات ورزشی با استانداردها فاصله دارد و باید در این مورد جهادی عمل شود.

در ادامه ابراهیم شیرکوند ضمن تقدیر از زحمات مسئولان ارشد شهرستان و حمایت همه جانبه دکتر نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بیان داشت: متاسفانه با توجه به شیوع بیماری کرونا آسیب های جدی به ورزش و زیرساخت های ورزشی وارد شده که حتی این آسیب ها اثرات خود را تا چندین سال نشان خواهد داد که مجموعه اداره ورزش و جوانان ورامین تمام تلاش خود جهت هرچه کمتر شدن این آسیب ها انجام داده است .

شیرکوند در ادامه اظهار داشت: همچنین با نگاه ویژه مدیرکل محترم به اتمام پروژه های ناتمام می توانیم در آینده ای نزدیک شاهد رشد و جهشی بزرگ در ورزش استان تهران و بخصوص شهرستان ورامین باشیم .

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین در پایان سخنان خود عنوان نمود: امیدواریم با همدلی و وحدتی که وجود دارد بتوانیم به زودی پروژه های ناتمام شهرستان را به پایان برسانیم که این خود باعث جهش ورزش در شهرستان ورامین خواهد شد.

در ادامه با حضور دکتر نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و هیات همراه و ابراهیم شرکوند از پروژه های ناتمام شهرستان ورامین از جمله استادیوم تختی ، استادیوم شهید فتحی ، خانه جوان ، استادیوم روستای احمد آباد ، استادیوم روستای آبباریک در بخش جوادآباد و استادیوم ۵ هزار نفری جهت ادامه فاز دوم بازدید میدانی بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز