شهر اندیشه به تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش مزین شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۴:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۰۴۶۷
شهر اندیشه به تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش مزین شد
مسئول روابط عمومی شهرداری اندیشه از آماده شدن شهر اندیشه برای گرامیداشت روز شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شهرام منصور در این خصوص گفت : رابطه ملت ایران با حاج قاسم تفسیر ایثار و قدردان بودن مردم بابت تمام شجاعت های بی تکراری است که تنها دغدغه امنیت جمعی در آن نهفته است.

وی در ادامه گفت : برای نشان دادن حقانیت و‌مظلومیت این مرد بزرگ همه در تلاش هستند و شهرداری اندیشه نیز با نگاه متفاوت شهردار محترم در راستای این مهم اقدام به آذین بندی تمثال آسمانی این شهید بزرگوار در شهر نمود.

سرپرست روابط عمومی شهرداری اندیشه یادآور شد : با تمهیدات جامعی که در این خصوص انجام‌گرفته برنامه های مختلفی در روز شهادت ایشان در تمام شهرهای کشور برگزار می گردد و شهرداری اندیشه نیز اقدامات مناسبی در این خصوص را در دستور کار است تا بتوانیم بیشتر و بهتر با راه و آرمان این شهید بزرگوار آشنا شویم و به بهترین وجه شاهد برگزاری گرامیداشت روز تلخ شهادت ایشان باشیم.

منصور در پایان افزود : امیدواریم بتوانیم به واقعیت حرکت جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس و دیگر شهدا به واقع همگی پی ببریم تا به خوبی با استدلال درست شرایط کنونی در جنگ با دشمنان این نظام الهی درست و حسابی شده عمل نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز