به منظور ایجاد امکان کنترل خطوط انتقال آب به جنوب تهران؛

نصب شیرخط ۳۵۰ میلی متری در بزرگراه تندگویان

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۱:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۷۸۱۷
نصب شیرخط ۳۵۰ میلی متری در بزرگراه تندگویان
به منظور ایجاد امکان کنترل خطوط انتقال آب به جنوب تهران و حرم امام راحل، یک دستگاه شیر خط ۳۵۰ میلی متری در بزرگراه تندگویان نصب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ معاون نظارت بر بهره برداری آبفای منطقه۶ تهران با اعلام این خبر گفت :این شیرخط 350 میلی متری جهت کنترل خطوط انتقال لوله آب جنوب تهران به ویژه حرم مطهر امام راحل در راستای برنامه های تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و همچنین وابسته نبودن کنترل این خطوط به شیرهای خروجی مخزن 89 نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت .

حسین نامداری با اشاره به حساسیت بالا و سختی های اجرای این عملیات در مسیر جنوب به شمال بزرگراه پر رفت و آمد تندگویان  افزود: بهبود خدمات آب رسانی، ایجاد پایداری در شبکه ، سهولت قطع و وصل و قطع سریع آب در زمان های بحرانی و جلوگیری از حوادث احتمالی در شبکه از مهم ترین اهداف و نتایج  اجرای این عملیات اصلاح شبکه و نصب این شیر خط بود.

وی خاطرنشان کرد: در آینده  نه چندان دور با برنامه ریزی انجام شده  و تلاش همکاران حوزه بهره برداری در صدد آن هستیم تا با نصب شیرخط های جدید محدوده قطع آب را در مناطق زیر پوشش به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

او همچنین یاداور شد: با هماهنگی  ارگان های مختلف، تهیه مجوز و استعلام های لازم و  در نهایت تغییر زون های آب دهی، این عملیات با  آمادگی کامل انجام شد و با توجه به برنامه ریزی های قبلی صورت گرفته ، در زمان اجرای این عملیات در تامین آب آشامیدنی شهروندان هیچ گونه مشکل و وقفه ای ایجاد نشد و نصب این شیرخط بدون قطعی آب انجام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز