اجرای فاز جدید مقابله محله محور با کرونا در منطقه ۶ / نقش اصناف در طرح شهید سلیمانی

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۲:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۱۴۸۴
اجرای فاز جدید مقابله محله محور با کرونا در منطقه ۶ / نقش اصناف در طرح شهید سلیمانی
فاز جدید طرح شهید سلیمانی ویژه بیماریابی و مقابله محله محور با شیوع ویروس کرونا با همکاری اصناف در سطح منطقه ۶ تهران اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ تورج فرهادی شهردار و رییس ستاد مدیریت بحران منطقه۶  با اشاره به سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در کشور برای مدیریت بحران کرونا یک تلاش کم نظیر بود و  اجرای آن به کاهش زمینه های انتقال ویروس کرونا در کشور منجر شد.

وی با تقدیر از رعایت قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی شهروندان گفت : احساس مسئولیت و تعهد مردم نشان داد با مشارکت مردم می توان با هر بحرانی در کشور مقابله کرد.

فرهادی همچنین با اشاره به مصوبات ستاد عالی کرونا  گفت: همه دستگاه های اجرایی موظف خواهند بود تا تمامی توان خود را برای حفظ سلامت شهروندان  به کار ببندند و ما در شهرداری تهران تا رفع کامل این خطر دست از تلاش بر نخواهیم داشت.

شهردار منطقه۶ با اشاره به تولید واکسن ایرانی کرونا و اجرای فازهای تزریقات عمومی در ماه های آتی افزود : با همکاری نهادهای خدمات رسان منطقه از قبیل مساجد، بسیج، بهداشت، آموزش و پرورش ...؛ منطقه۶ تهران مهیای اجرای این فاز خواهد بود.

در ادامه سرهنگ احراری فرمانده سپاه ناحیه حضرت ولیعصر(عج) با اشاره به آیه ۳۲ سوره مائده که بیان می کند نجات یک فرد نجات همه انسانهاست، گفت: امیدواریم در قالب طرح علمی تحقیقاتی شهید سلیمانی با یک هماهنگی، همکاری و هم افزایی  خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم و با تمامی ظرفیت های موجود در کشور این بحران را مدیریت کنیم. وی از ادامه این طرح با همکاری اصناف در فاز بعدی خبر داد.

همچنین مهندس خسروانی ،  دبیر ستاد مبارزه با کرونا گزارشی از روند اجرای عملیات های ضد عفونی و دیگر اقداماتی که  در منطقه۶ انجام شده به حاضرین ارائه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز