مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)باقرشهر;

امام خمینی (ره) با درک عمیق از قرآن و فقه اسلامی انقلاب را رهبری کرد

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۳:۳۹:۵۲
کد خبر: ۱۱۲۸۰۵۲
امام خمینی (ره) با درک عمیق از قرآن و فقه اسلامی انقلاب را رهبری کرد
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بلاغی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) اظهار داشت:امام خمینی رحمه الله فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است برای فهمیدن این جمله باید نگاهی به تاریخ اسلام داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) تأکید کرد:از غیبت صغرا تاکنون هزار و چند سال می‌گذرد و ممکن است سالیان دیگری بگذرد و مصلحت اقتضا نکند که حضرت ولی عصر(عج) تشریف بیاورند آیا در طول این مدت احکام اسلام باید زمین بماند و اجرا نشود؟ آیا پیامبر اسلام ۲۳ سال زحمت کشیدند و امامان معصوم علیهم السلام در طول عمر پر برکت خود رنج ها کشیدند تا پس از آنان احکام تعطیل شود و قوانین اسلام روی زمین بماند؟ به نظر می رسد این خلاف عقل می باشد.

حجت الاسلام بلاغی در ادامه افزود: امام خمینی (ره) با درک عمیقی که از قرآن و فقه اسلامی داشتند و با این اصل مهم که می فرمودند دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما نشأت گرفته از دیانت ماست نظام جمهوری اسلامی را تشکیل دادند در مسیر تشکیل جمهوری اسلامی موانعی وجود داشت که باید برطرف می گردید تا کشور و نظام بتواند در مسیر درست به حرکت خود که همان زمینه سازی ظهور حضرت مهدی عجل الله می باشد حرکت کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت روح الله(ره) تصریح کرد:برای تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی اهدافی مد نظر بود که می توان به چند نمونه از آن اشاره کرد از جمله  ۱- حضور فردی که در عین حال که به قوانین اسلام احاطه کامل داشته باشد تا بتواند با سیاست و تدبیر اسلامی به نظام اسلامی جهت بدهد تا خدای ناکرده نظام از ریل اسلام و انقلاب خارج نشود و گرفتار نامحرمان نگردد ۲- حمایت از مظلومان و محرومین ۳ –الگو گرفتن از حکومت امیرالمومنین علی علیه السلام در اجرای قوانین اسلامی و رعایت حقوق مردم ۴- رای ملت را میزان دانستن و از آن تبعیت نمودن.

حجت الاسلام بلاغی گفت:در واقع امام رحمه الله خود را خدمتگزار مردم می‌دانستند برخلاف امروز که متاسفانه برخی خود را آقای مردم می‌دانند همه این موارد که گفته شد در یک اصل مهم و اساسی وجود دارد و آن ولایت فقیه می باشد که امام می‌فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد امروز شما می‌بینید و تجربه چهل ساله انقلاب نشان می دهد که ما هر کجا از ولی فقیه تبعیت کردیم کشور پیشرفت نمودو آسیبی ندید و هر کجا از رهبری تبعیت نکردیم کشور آسیب دید و متاسفانه دشمن به برخی از اهداف خود رسید و به کشور ضربه زد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز