برگزاری مراسم مادران و همسران حماسه ها در شهر اندیشه

۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۹:۰۲:۵۲
کد خبر: ۱۱۲۸۴۹۱
برگزاری مراسم مادران و همسران حماسه ها در شهر اندیشه
به مناسبت گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و تکریم از مادران و همسران شهدا شب گذشته مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورا شورای اسلامی شهر اندیشه و دیگر مسئولین شهری در ورزشگاه ایثار برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام والمسلمین میلانی نژاد سخنران  این مراسم که به همت شهرداری اندیشه و با همکاری ستاد نماز اقامه نماز جمعه ، سپاه ناحیه امام هادی(ع) و هیئت بنی فاطمه برپا شده بود ، با اشاره به کرامات و صفات ذاتی اهلبیت ، حضرت ام البنین (س) را نمونه کامل از ولایت مداری و ایثارگری دانست و گفت : در راه حفظ دین اسلام بارها زنان نقش مهم و اساسی و برجسته خود را نشان داده اند که حضرت خدیجه (س)، حضرت زهرا (س)و حضرت زینب (س)و حضرت ام البنین (س) نمونه برجسته و والای ایثارگری و از خودگذشتگی هستند.

وی در ادامه افزود : امروز مادران و زنان  ایرانی بویژه شهر اندیشه ، بهره گیری از سیره و اخلاق حضرت ام البنین (س) می تواند سهم بزرگی در تربیت جوانان انقلابی و ولایت مدار ایفا کنند تا انشاالله همیشه پرچم سه رنگ ایران اسلامی بر قله های جهان برافراشته باشد.

گفتنی است در ادامه این مراسم با حضور مسئولین و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از مادران و همسران شهدا لشگرفاطمیون تجلیل گردید.

img-20210129-wa0009

img-20210129-wa0023

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز