۵ پروژه شهری قرچک با اعتبار بیش از ۲۲۸ میلیارد ریال افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۱۳۷۸۶۷
۵ پروژه شهری قرچک با اعتبار بیش از ۲۲۸ میلیارد ریال افتتاح شد
5 پروژه عمرانی رفاهی، ورزشی و خدماتی شهرداری قرچک با اعتباری بالغ بر 228 میلیارد و 750 میلیون ریال با حضور معاون استاندار تهران و دیگر مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛طی آیینی با حضور عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه، بهمن خطیبی فرماندار، محسن خرمی شریف شهردار، محمد عظیمی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان شهرستان، 5 پروژه مدیریت شهری قرچک افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در حاشیه افتتاح این پروژه ها در گفتگو با خبرنگاران، گفت: شهرداری قرچک در مسیر خدمت رسانی هر چه بهتر به به شهروندان، 5 پروژه عمرانی رفاهی، ورزشی و خدماتی شامل کمربندی جنوبی(فاز نهایی)، سرای محله خبرنگار در منطقه باقرآباد، سرای محله شهدای مدافع حرم انتهای خیابان محمدآباد، پارک اقوام در منطقه الحدید و پارک ترافیک در باقرآباد با اعتباری بالغ بر 228 میلیارد و 750 میلیون ریال را در دستور کار قرار داد که امروز در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط معاون استاندار تهران به بهره برداری رسید.

وی افزود: کمربندی جنوبی قرچک (فازنهایی) به طول 1350 متر و عرض 45 متر شامل زیرسازی، جدول گذاری، زیباسازی، نصب علائم ترافیکی و آسفالت با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال جهت تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه افتتاح شد که با افتتاح این پروژه، آسایش ترافیکی به شهر قرچک داده خواهد شد و معضل چندین ساله شهرستان در بحث ترافیک نیز حل شد.

مدیریت شهری قرچک بیان داشت: دیگر پروژه ای که امروز افتتاح شد، سرای محله خبرنگار به یاد شهدای خبرنگار و جامعه رسانه که نقش مهمی در اطلاع رسانی افکار عمومی دارند با زیربنای یکهزار مترمربع در 3 طبقه با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال بود که جهت رفاه حال مردم این منطقه به بهره برداری رسید.

خرمی شریف گفت: سرای محله شهدای مدافع حرم نیز به پاس رشادت های شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) توسط خانواده شهدای مدافع حرم  به مساحت یکهزار مترمربع در 3 طبقه با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شهردار قرچک از افتتاح پارک ترافیک با اعتبار 8 میلیارد و 750 میلیون ریال توسط معاون استاندار خبر داد و افزود: پارک ترافیک به مساحت یک هکتار با 730 مترمربع کفپوش دارای تسهیلات ویژه ترافیکی، آموزشی و سرگرمی است که باهدف آموزش مقررات ترافیک، شامل چراغ‌های راهنمایی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، نحوه عبور از تقاطع، عبور از پل، پیست دوچرخه‌سواری، جاده سلامت، پارکینگ دوچرخه و ماشین برقی، فضای بازی کودکان و جاده برای کودکان طراحی‌شده است.

وی از افتتاح پارک اقوام در منطقه الحدید خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه قرچک ایرانی کوچک است، پارک اقوام شامل آثار صنایع‌دستی و نمادهای قومیت‌های مختلفی همچون آذری‌ها، لرها، کردها، خراسانی‌ها، گیلانی ها و مازندرانی ها به مساحت 3 هکتار با اعتبار 20 میلیارد ریال یکی دیگر پروژه‌های بود که با حضور معاون استاندار تهران به بهره برداری رسید.

خرمی شریف در پایان گفت: همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین، خانواده معظم شهدا، خبرنگاران و اصحاب رسانه، دلسوزی مردم و تلاش مجموعه شهرداری در به ثمر نشستن این طرح ها موثر بود که از همه این عزیزان تشکر و قدردانی میکنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز