با حضور مسئولین ؛

مراسم اختتامیه گالری نقاشی در شهر جدید اندیشه برگزار شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۵:۵۸
کد خبر: ۱۱۴۲۵۱۹
مراسم اختتامیه گالری نقاشی در شهر جدید اندیشه برگزار شد
مراسم اختتامیه گالری نقاشی شهر اندیشه با حضور علی ملکی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه، نادر نیکخواه ریاست اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان شهریار و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این نمایشگاه از تاریخ 20 بهمن  در گالری فرهنگسرای امام علی (ع) برپا و از استقبال عمومی خوبی برخوردار بود.

 در این گزارش آمده است؛ علی ملکی شهردار اندیشه در حاشیه این مراسم و در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی شهرداری اندیشه به اهتمام مجموعه شورای شهر و شهرداری از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در اندیشه اشاره داشت و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تجربه و آرشیو انجام فعالیت های فرهنگی در اندیشه گواه آن است که برنامه های اینچنینی مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و عموم علاقه مندان رشته های مختلف هنری و فرهنگی، خواهان تداوم آن هستند.

شهردار اندیشه افزود: هرچند در یکسال گذشته شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری از فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و فرهنگی در جامعه شده است، اما با حمایت های شورای محترم شهر و فعالیت حوزه فرهنگی شهرداری سعی داشته ایم برنامه های حوزه فرهنگی را در قالب مجازی برگزار نموده و مشارکت شهروندان را تداوم بخشیم که خوشبختانه مورد استقبال عمومی نیز قرار گرفته و نتایج ارزنده ای در پی داشته است.

این مسئول در ادامه افزود: حمایت از فعالین حوزه های فرهنگی و هنری از رئوس برنامه های مدیریت شهری اندیشه است و از آن استقبال می کنیم.

شهردار اندیشه در پایان افزود: برنامه ای که امروز اختتامیه آن برگزار گردید، حاصل تلاش هنرمندانی است که بعنوان جععی از پیشقراولان عرصه فرهنگ این کشور تمام داشته های ذهنی و خلاقیت خویش را در طبق اخلاص گرفته و آثاری زیبا و درخور را خلق و در معرض عموم قرار دهند که جا دارد از تلاش این عزبزان تشکر نماییم.

 

5i4a7539 copy - copy 1

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز