با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان پردیس انجام شد؛

آغاز عملیات نصب دوربین های پایشی در بومهن

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۸:۳۶
کد خبر: ۱۱۴۲۷۷۲
آغاز عملیات نصب دوربین های پایشی در بومهن
شهردار بومهن گفت: نصب دوربین های پایشی برای برقراری امنیت شهر و شهروندان، کاهش آسیب ها و کنترل ترافیک ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران ؛ امروز با حضور عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس، شهردار بومهن و پردیس و اعضاهای شورای شهر و مسئولین انتظامی مراسم آغاز عملیات نصب دوربین پایشی شهر بومهن انجام شد.

در ابتدای این مراسم موسوی شهردار بومهن با اشاره به ضرورت نصب دوربین های پایشی در شهر گفت: نصب دوربین های پایشی برای برقراری امنیت شهر و شهروندان، کاهش آسیب ها و کنترل ترافیک، مشکلات ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است.

وی افزود: با تلاش همکارانمان در شهرداری و دستگاه های نظارتی برای جانمایی پروژه و استفاده از بهترین امکانات  در ۳ فاز بالغ بر ۴۹ دکل در سطح شهر نصب شده و امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی کار بخوبی انجام شود.

موسوی افزود: دو نمونه دوربین های پایشی تصویری و پلاک خوان در محله های مسکونی به تعداد ۳۲ دوربین گردان و ۱۱۸ عدد ثابت و ۵۵ دوربین پلاک خوان نصب می شوند.

وی ابراز امیدواری کرد: با نصب دوربین های پایشی در سطح شهر و محلات بومهن آسیب های شهر کاهش یابند.

عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس نیز در ادامه این مراسم گفت: نصب دوربین ها قبلا در پردیس انجام شده است و هم اکنون با نصب آن در بومهن  دیگر شاهد ترافیک آزاردهنده نخواهیم بود و این دوربین ها برای ایجاد نظم و امنیت، کنترل بحران های اجتماعی و طبیعی کمک بزرگی خواهند بود.

فرماندار پردیس در پایان تاکید کرد:  مردم در کنار همه  مطالباتی که دارند اول از همه نیازمند امنیت هستند و با راه اندارزی این پروژه شرایط مناسب تری برای شهر و زندگی شهری خواهیم داشت.

 

233

0999

777

67788

78899

6666666666666

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز