برگزاری آیین اختتامیه رویداد کارآفرینی در تهران

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۹:۰۱
کد خبر: ۱۱۴۶۵۶۳
برگزاری آیین اختتامیه رویداد کارآفرینی در تهران
آیین اختتامیه رویداد کارآفرینی با حضور ۱۸ تیم برگزیده از دانشجویان تحت حمایت این نهاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در آیین اختتامیه رویداد کار آفرینی(استارت آپ ویکند) که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور اساتید دانشگاه و هیأت داوران و در سالن شورا این اداره کل برگزار شد ،گفت: افراد مستعدی در سطح استان وجود دارند که می توانند با بهره گیری از دانش های روز در زمینه استارت آپ ها، کسب و کار خوبی را برای خود و خانواده هایشان ایجاد نمایند.

وی با بیان اینکه از شرایط کار آفرینی اقشار مختلف دانشجو، دانش آموزان و مددجویان تحت حمایت این نهاد می توانند بهره مند شوند، افزود: هم اینک جامعه با دانش و اطلاعات خود از ظرفیت این بخش به خوبی آشنایی یافته است که اگر به دنبال رقابت با دنیای خارج هستیم از این فضا بیشترین بهره را ببریم.

پرپنچی با بیان اینکه در این آیین ۱۵۵ نفر در قالب ۱۸ تیم برنامه و دستاوردهای خود را در زمینه استارت آپ ها ارسال کردند، گفت: این طرح های اشتغال زایی در بخش پرورش قارچ، تولید انواع ماسک و گل سینه، طراحی سایت آموزشی، طراحی و ساخت ماشین های الکتریکی، درهای هوشمند،رستوران ترکیبی، طراحی و ساخت سایت فروش و جمع آوری و فرآوری سنگ های وقیمتی و .... است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، تاکید کرد: با توجه به تاثیر گذاری آنها در بخش رقابت نیز این نهاد حمایت کامل از دستاوردهای این قشر خواهد داشت تا فعالیت آنها به نتیجه لازم برسد.

وی، بیان کرد: این قبیل اقدامات کار آفرینی در این نهاد توسعه یابد چرا که اگر کاری شروع شود ولی ادامه نداشته باشد در نهایت بی ارزش است.

پرپنجی ،گفت: این رویکرد یک فرصت بود تا افرادی که از لحاظ مالی دارایی کافی ندارند می توانند با بهره گیری از این دانش روی پای خود بایستند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی هفته نیکوکاری طی هفته آتی، عید نوروز و ماه مبارک رمضان بتوان ضمن انجام برنامه های لازم نیز شایسته است نمایشگاهی از دستاوردهای مددجویان این نهاد را برپا کنیم.

پرپنچی، عنوان کرد: ۷۸ هزار خانوار در قالب جمعیتی بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر تحت حمایت این نهاد هستند که با طرح های انگیزشی و کار آفرینی در صدد هستیم تا خانواده ها در چرخه توانمند سازی قرار گیرند.

شایسته ذکر است: سه تیم برتر منتخب هیأت داوران علاوه بر جوایز نقدی از آموزش رایگان کسب و کار و استارتاپی به مدت یک سال و معرفی به سرمایه گذاران در جهت تولید محصولاتشان برخوردار خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز