استاندار تهران ؛

رفع موانع و مشکلات بیمارستان جدید شهدای تجریش/ ۷۰ درصد مراجعات کرونایی به بیمارستان شهدای تجریش ملی است

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۰:۰۳
کد خبر: ۱۱۴۸۲۶۳
رفع موانع و مشکلات بیمارستان جدید شهدای تجریش/ ۷۰ درصد مراجعات کرونایی به بیمارستان شهدای تجریش ملی است
استاندار تهران گفت: ۷۰ درصد مراجعین به بیمارستان شهدای تجریش از سایر استان های کشور هستند و اگر هوشیار نباشیم با پیک چهارم ویروس کرونا در کشور روبه رو می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه رفع مشکلات ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش اظهار داشت: ۷۰ درصد مراجعین به بیمارستان شهدای تجریش از سایر استان های کشور هستند و با توجه به شکننده بودن وضعیت کرونایی و محرومیت کلانشهر تهران از برخورداری مراکز درمانی با مصوبه ستاد کرونای استان تهران مقرر شد تا شهرداری منطقه ۱ تهران، شرکت گاز و شرکت توزیع برق تهران بزرگ هر چه سریعتر نسبت به انجام تعهدات خود اقدام کنند.

وی افزود: اگر هوشیار نباشیم با پیک چهارم ویروس کرونا در تهران مواجه می‌شویم و اگر به فکر تامین زیر ساخت های بهداشتی نباشیم قطعا مشکلات فراوانی در پذیرش مبتلایان به این ویروس در تهران خواهیم داشت.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۱ تهران  متعهد شد تا تمامی مجوز  های لازم در خصوص حفاری های مربوط به عملیات گاز رسانی به بیمارستان شهدای تجریش را صادر کند؛ همچنین شرکت توزیع برق تهران بزرگ  مکلف شد تا هزینه نصب پست ۵ مگاواتی را با حداکثر مساعدت به بیمارستان شهدای تجریش در خصوص تقسیط و تخفیف در اخذ عوارض انشعاب برق را داشته باشد.

محسنی بندپی عنوان کرد: مشکل پارکینگ بیمارستان شهدای تجریش با همکاری شهرداری منطقه ۱ مرتفع می شود و‌ در این خصوص به شخصه با شهردار تهران صحبت کردم و البته مشکلی هم شهرداری منطقه ۱ درخصوص اجرای طرح نمای این بیمارستان طرح کرد که مقررشد تا این طرح مورد بازنگری قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز