طاهری فرماندار شهریار:

افتتاح ۱۳ مدرسه در سال ۹۹ در شهریار/ پیشرفت پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) با فعالیت روزانه بیش از ۲۵۰ نفر

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۴:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۸۵۲۲
افتتاح ۱۳ مدرسه در سال ۹۹ در شهریار/ پیشرفت پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) با فعالیت روزانه بیش از ۲۵۰ نفر
فرماندار شهریار با اشاره به ریل‌گذاری مطلوب شورای آموزش و پرورش شهرستان برای احداث فضاهای آموزشی متعدد و افتتاح ۱۳ مدرسه در سال جاری در سطح شهرستان، گفت: پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار امروز به صورت ویژه پیگیری و رصد می‌شود و با فعالیت روزانه بیش از ۲۵۰ نفر نیرو در جبهه‌های مختلف به بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار اظهار داشت: سالی که گذشت پر از مشغله، کار و کوشش در کنار ویروس منحوس کرونا بود و به هر حال اقدامات مطلوبی در سال جهش تولید با همکاری تمامی ادارات شهرستان به بهره‌برداری رسیده و یا در حال انجام است.

وی با اشاره به انجام اقدامات گسترده در حوزه خدماتی، آموزشی و فرهنگی افزود: در حوزه صنعت در شهرستان شهریار تلاش شد تا کسی به عنوان تولیدکننده و صنعتگر از چرخه اقتصادی خارج نشود و در راستای این مهم تلاش‌ها و پیگیری‌ها، تزریق اعتبارات و افتتاح کارگاه‌ها و خطوط تولید جدید انجام شد.

فرماندار شهریار با اشاره به پیشرفت روزافزون شهرک صنعتی شهید سلیمانی شهریار به عنوان نمونه بارز جهش تولید بیان داشت: از سال آینده ماهانه شاهد افتتاح چندین واحد صنعتی در این شهرک خواهیم بود که در این راستا تمامی ادارات به میدان آمدند و به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی غرب استان است.

طاهری با اشاره به حوزه کشاورزی شهرستان گفت: درموضوعات آبیاری قطره‌ای و تحت فشار، توسعه کشت گلخانه‌ای و ارائه خدمات به کشاورزان اقدامات خوبی صورت پذیرفت که البته نقصان‌هایی وجود دارد و در این راستا نشست‌ها و پیگیری‌های متعددی صورت گرفته است.

وی با اشاره به ریل‌گذاری مناسب برای احداث فضاهای آموزشی در شهریار ادامه داد: با اقدامات شورای آموزش و پرورش، همکاری شهرداران شهرستان و حضور خیرین عزیز این مهم محقق شده است و در سال جاری نیز ۱۳ مدرسه افتتاح شد.

فرماندار شهریار با اشاره به موضوع مهم تامین آب شرب سطحی شهرستان خاطرنشان کرد: در خصوص بیمارستان امام خمینی (ره) پس از ۲۹ سال امروز به بیش از ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است و جلساتی با وزیر محترم و معاون وزارت بهداشت برگزار شد و دستور معاون محترم ریاست جمهوری نیز تسهیل کننده روند کار و تامین اعتبارات بود.

طاهری با اشاره به رصد مستمر پیشرفت بیمارستان و برگزاری جلسات پیگیری دو هفته یک بار گفت: امروز پروژه بیمارستان با بیش از ۲۵۰ نیرو در جبهه‌های مختلف در حال پیشرفت بوده و به طور کلی موضوع فضاهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های مجموعه مدیریتی شهرستان است‌.

وی با اشاره به پروژه ورودی شهرستان از محور فتح ادامه داد: این پروژه از مطالبات خاص مردم شهرستان است و این موضوع شخصا از سوی استاندار تهران پیگیری می‌شود و شهرداری تهران مکلف به تامین اعتبارات لازم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز