معاون استاندار تهران:

اولویت عدم سفر است / رعایت مقررات و پرتکل های بهداشتی در سفرهای گردشگری/ نگرانی هایی بعد از ایام عید در زمینه شیوع بیشتر کرونا

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۹:۳۷
کد خبر: ۱۱۵۳۸۹۱
اولویت عدم سفر است / رعایت مقررات و پرتکل های بهداشتی در سفرهای گردشگری/ نگرانی هایی بعد از ایام عید در زمینه شیوع بیشتر کرونا
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: با توجه به برخی دلایل مدیران ارشد کشور نظرشان بر این است که مردم می توانند در ایام عید با رعایت پروتکل های بهداشتی، جنب و جوش های گردشی داشته باشند البته ترجیحا شهروندان در استان تهران از مراکز گردشگری استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عبدالرضا چراغعلی در جلسه خدمات سفر استان تهران، اظهار داشت: مدیران دستگاه ها و مردم باید تمام تلاش خود را کنند تا سفرهای گردشگری با رعایت ضوابط و مقررات باشد و بعد از ایام عید در زمینه شیوع بیشتر کرونا و ایجاد موج جدید نگرانی هایی نداشته باشیم.

وی افزود: متاسفانه کرونا شرایط سختی را در یک سال گذشته به وجود آورده است و بخصوص بخش های اقتصادی کشور دچار آسیب های جدی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: گردشگری یکی از بزگترین مجموعه هایی بوده که در پی شیوع کرونا آسیب های بسیار زیادی را متحمل شد، به ویژه بخش خصوصی که در این کار سرمایه گذاری های زیادی را انجام داده بودند.

وی در خصوص وظایف دستگاه های مختلف در ایام عید نوروز تصریح کرد: دستگاه های مختلف ارتباط مستمر خود را با دبیر خانه سفرهای نوروزی استان داشته باشند و تلاش کنند تا گزارشات منظمی را در این خصوص ارائه دهند، همچنین باید از ظرفیت فرمانداران شهرستان ها نیز استفاده شود تا بتوانیم مسائل نوروزی را با جدیدت پیگری کنیم.

چراغعلی با اشاره به نقش فضای مجازی عنوان کرد: دستگاه ها، روابط عمومی ها و فضای های مجازی خود را فعال کنند و رسانه ملی نیز در این باره همکاری لازم را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران افزود: پیش بینی می شود که نزدیک به دو میلیون نفر از استان خارج شوند و اینکه سفرهای نوروزی را از تهران به شکل مبداء داشته باشیم، همچنین به دلیل اینکه سفرهای خارجی کمرنگ شده است، ممکن است که سفر به تهران دارای نرم بالاتری باشد و خوشبختانه این آمادگی در تمامی ظرفیت های گردشگری استان وجود دارد که بتوانند مسافر بپذیرند و این جای تقدیر دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز