تاکید معاون استاندار تهران بر اجرای دورکاری در دستگاه های اجرایی جهت قطع زنجیره انتقال کرونا

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۴:۴۶
کد خبر: ۱۱۶۱۵۸۲
تاکید معاون استاندار تهران بر اجرای دورکاری در دستگاه های اجرایی جهت قطع زنجیره انتقال کرونا
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: جهت قطع زنجیره انتقال کرونا مدیریت محدودیت ها، رعایت پروتکل های بهداشتی، دورکاری، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از عادی انگاری ضرورت دارد و باید با دقت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ غلامرضا عباس پاشا در نخستین جلسه شورای اداری در سال ۱۴۰۰ ضمن آرزوی سالی پر از نشاط و توام با سلامتی با اشاره به سیاست های معاونت توسعه استانداری تهران اظهار اداشت: از دستگاه های استان انتظار می رود به منظور تحقق نظام اداری پاسخگو در راستای افزایش سرمایه های اجتماعی گام های مقتدرانه بردارند.

و با اشاره به لزوم اصلاح و بازنگری در ساختار دستگاه های اجرایی افزود: تراکم جمعیت در استان تهران زیاد است و ساختار متناسب با جمعیت نیست؛ از اینرو از مدیران دستگاه ها انتظار می رود با همکاری استانداری و سازمان توسعه و مدیریت استان از دستگاه های ملی مطالبه داشته باشند؛ ضمن اینکه جهت واگذاری وظایف از سطوح ملی به استانی و از استانی به شهرستانی اقدام شود چراکه سبب تسهیل و تسریع امور می شود و افزایش اعتماد اجتماعی را به دنبال دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران عنوان کرد: توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی باید تسریع شود چراکه کاهش تردد و سفرهای درون شهری و قطع زنجیره کرونا را به دنبال دارد؛ در همین راستا ارائه استعلامات به صورت الکترونیکی و بر روی سامانه سیتاد به عنوان سامانه یکپارچه دولت باید صورت گیرد.

عباس پاشا سپس گفت: شایستگی در انتصابات اولویت دارد و بر اساس مصوبه هیات وزیران و تاکید استاندار تهران هر گونه انتصابات در شهرستان ها بایستی با هماهنگی فرمانداران صورت گیرد؛ به علاوه بهبود در نظام فناوری ها و تحقق شعار سال با احصا و آسیب شناسی در حوزه کسب و کار صورت گیرد که این امر نیازمند زیرساخت در حوزه ارائه خدمات است.

وی با اشاره به ضرورت صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری و تکریم ارباب رجوع ادامه داد: ملاقات مدیران با ارباب رجوع به صورت هفتگی مورد توجه قرار گیرد، ضمن اینکه ارتقا پاسخگویی، شفافیت و مقابله با گلوگاه های فساد در نظام اداری مورد تاکید است که در این زمینه ۱۷ گلوگاه فساد شناسایی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران به اهمیت جشنواره شهید رجایی و لزوم ارتقا اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: دستگاه ها در راستای تحقق شاخص های جشنواره شهید رجایی اقدام کنند؛ به علاوه در راستای ارتقا کمی و کیفی ۳۲۰ مرکز رفاهی و نمازخانه ها اقدامات مختلفی صورت گرفته است.

عباس پاشا همچنین تاکید کرد: جهت قطع زنجیره انتقال کرونا مدیریت محدودیت ها، رعایت پروتکل های بهداشتی، دورکاری، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از عادی انگاری ضرورت دارد و باید با دقت پیگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز