فرماندار اسلامشهر خبر داد:

تعطیلی تمامی واحدهای صنفی شهرستان به جز مشاغل گروه یک/ از مردم و کسبه درخواست داریم محدودیت های جدید کرونایی را رعایت کنند

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۶۱۸۵۸
تعطیلی تمامی واحدهای صنفی شهرستان به جز مشاغل گروه یک/ از مردم و کسبه درخواست داریم محدودیت های جدید کرونایی را رعایت کنند
فرماندار اسلامشهر با اشاره اینکه شهرستان از سطح نارنجی وارد سطح قرمز شده گفت: تمامی واحدهای صنفی اسلامشهر به جز مشاغل گروه یک به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور که در جلسه فوق العاده ستاد کرونای شهرستان با اشاره به افزایش نگران کننده آمار مبتلایان، بستری ها و فوتی های کرونا در اسلامشهر اظهار داشت: همه دستگاههای ذیربط باید به صورت جهادی وارد میدان شوند تا روند صعودی کرونا در شهرستان متوقف شود.

وی با بیان اینکه گشت های مشترکی با محوریت شبکه بهداشت و درمان و با عضویت نیروی انتظامی،سپاه نواحی اسلامشهر و چهاردانگه، بسیج، شهرداری ها، بخشداری ها، اتاق اصناف و اداره صمت بر تعطیلی‌ مشاغل گروه های 2، 3 و 4 نظارت خواهند کرد افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی در شهرستان و سرعت بالای انتشار این ویروس اگر کوتاهی در عمل به دستورالعمل ها صورت گیرد با شرایط سختی در شهرستان مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: فعالیت تالارها، سالن های ورزشی، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، مراکز فروش فرش و موکت، لوازم خانگی، پرده، مبلمان، لوستر و درب و پنجره و تزیینات ساختمان، مراکز فروش کادویی، اسباب بازی، سرگرمی، لوازم‌التحریر، ظروف، کتاب، قهوه خانه ها و کافی شاپ ها، محصولات فرهنگی، مراکز طبخ غذا با پذیرش مشتری، قنادی و خشکبار، مراکز فروش انواع پوشاک، کیف، کفش و ... به مدت یک هفته ممنوع است.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در دستگاههای ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی حضور کارکنان تا یک دوم کاهش می یابد، افزود: در سایر دستگاهها نیز حضور کارکنان به میزان دو سوم کاهش خواهد یافت.

مرسلپور خاطر نشان کرد: شرایط کرونایی شهرستان چهارشنبه هفته آینده نیز بررسی خواهد شد و در صورت قرمز بودن وضعیت شهرستان تعطیلی مشاغل گروه های 2، 3 و 4 یک هفته دیگر تمدید می شود.

وی در پایان گفت: از مردم شریف اسلامشهر بویژه کسبه و اصناف درخواست و خواهش داریم تا همراهی لازم را با رعایت محدودیت های جدید کرونایی داشته باشند تا خیلی زود به شرایط پایدار و کاهشی کرونا برسیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز