فرهنگسرای خانواده منتشر می کند؛

گزیده خطبه های نهج البلاغه در برنامه «پندهای جاودانه»

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۶:۵۶
کد خبر: ۱۱۶۷۸۸۳
گزیده خطبه های نهج البلاغه در برنامه «پندهای جاودانه»
فرهنگسرای خانواده به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان گزیده خطبه هایی از نهج البلاغه را در برنامه «پندهای جاودانه» منتشر می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این برنامه با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی ائمه اطهار و پیامبر(ص) به انتشار ویدیوکلیپ خطبه هایی از نهج البلاغه توسط عماد افروغ اختصاص دارد.

این برنامه گزیده حس و حالی از نهج‌البلاغه بر پایه ترجمه محمد دشتی اثر دکتر عماد افروغ، نویسنده، جامعه‌شناس و سیاست‌مدار ایرانی است.

در این کتاب گزیده‌هایی از خطبه‌ها، حکمت‌ها و نامه‌های نهج‌البلاغه را به فراخور فکر و توان و اندیشه‌اش شرح و تفسیر کرده است این برداشت‌ها در واقع حسی و روحانی است و بیشتر اندیشه‌های افروغ را در برخورد با دنیای ناب نهج‌البلاغه نشان می‌دهد.

در بخشی از مقدمه کتاب آمده است:  سال‌هاست که می‌خوانم و می‌نویسم، به جرات می‌توانم از سر صدق فریاد بزنم و مدعی شوم که سخنی حکیمانه‌تر از سخنان علی نشنیده و نخوانده‌ام. 

دکتر عماد افروغ هدف از تالیف چنین اثری را علاقه‌مندی و باورش به کشف و حل مشکلات حکمرانی شیعی با تمسک به سخنان و حکمت‌های حضرت علی (ع) ذکر کرده است.

شهروندان برای بهره مندی از برنامه یاد شده می توانند یکم اردیبهشت 1400 به صفحه مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade  @مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز